امدادرسانی به ۱۴۱۹ نفر گرفتار شده در برف و کولاک استان اردبیل

مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به هزارو ۴۱۹ نفر گرفتار شده در برف و کولاک استان خبر داد.

حمیدقویدل مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به هزار و ۴۱۹ نفر گرفتار شده در برف و کولاک خبر داد و گفت: از تاریخ ۳ بهمن این افراد در جاده‌های مواصلاتی استان گرفتار برف و کولاک شده بودند.

او با اشاره به اینکه در این حوادث ۲۵۶ خودرو در برف و کولاک گیر افتاده بودند، تصریح کرد: عوامل جمعیت هلال احمر به همه این خودرو‌ها امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به امکانات به کار گرفته شده در این حوادث تصریح کرد: ۳۳ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر با ۱۱۴ نفر/ روز نیروی عملیاتی و بکارگیری ۳۰ دستگاه/ روز خودروی امدادی به یاری هموطنان گرفتار شده در برف و کولاک شتافتند.

قویدل گفت: در برف و کولاک اخیر ۴۵۴ مورد با سامانه ندای امداد ۱۱۲ تماس تلفنی گرفته شده افزود؛ این حوادث ۶ نفر مصدوم داشت که توسط تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.

او با اشاره به اینکه در این حوادث ۱۷ نفر نیز توسط نجاتگران این جمعیت اسکان اضطراری داده شده اند، ادامه داد: ۳ تخته پتو، ۶ عدد آب معدنی، ۲۱ قوطی کنسروجات، ۷۱ قرص نان، ۱۲ بسته بیسکویت و ۳ کیلو خرما نیز در بین افراد اسکان داده شده توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: هموطنان در زمان حوادث می‌توانند جهت دریافت خدمات به صورت شبانه روزی با شماره ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.