اعتبار ۱۱ میلیارد تومانی حوزه ورزش سنندج در بودجه ۱۴۰۲

به گفته فرماندار سنندج، در اعتبارات سال ۱۴۰۲ کمیته برنامه‌ریزی شهرستان سنندج حدود ۱۱ میلیارد تومان برای این حوزه در نظر گرفته شد.

حسن عسکری در نشست هم‌اندیشی با روسای هیات‌های ورزشی و مسئولان سازمان‌های مردم نهاد شهرستان سنندج اظهار کرد: سرمایه گذاری در حوزه ورزش، سلامت در جامعه بهبود می‌بخشد و آسیب‌های اجتماعی نیز را کاهش می‌دهد.

فرماندار سنندج  از روند روبه رشد اعتبارات حوزه ورزش خبر داد و افزود: در اعتبارات سال ۱۴۰۲ کمیته برنامه‌ریزی شهرستان سنندج حدود ۱۱ میلیارد تومان برای این حوزه درنظر گرفته شده است. 

وی در ادامه یکی از چالش‌های حوزه ورزش استان را نبود اسپانسر خواند و اظهار کرد: در استان تولید کننده‌ها و کارخانه‌های بزرگی برای اسپانسر نداریم، اما چند شرکتی که وجود دارند باید با اسپانسری نقش خود را در مسئولیت اجتماعی ایفا کنند.

عسکری ادامه داد: جوان مهم‌ترین بخش نیروی انسانی جامعه است که دشمن همواره برای آن برنامه ریزی می‌کند و چشم طمع دارد لذا مسائل و مشکلات جوانان باید در اولویت باشد و ما نیز تمام تلاش خود برای حل مشکلات این قشر به کار خواهیم گرفت.

وی در پایان به موضوع انتخابات نیز گریزی داشت و گفت: جامعه جوانان در انتخابات تاثیر گذار هستند و حضور آنان باید نقش آفرینی جهت مشارکت پرشور دیگران باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.