فرماندار تربت‌حیدریه بر ظرفیت‌سازی برای انتخابات تاکید کرد

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه بر ظرفیت‌سازی برای برپایی انتخابات پرشور تاکید کرد و گفت: این اقدام وظیفه مسوولان و مدیران اجرایی شهرستان است.

علی‌اکبر کی‌پور روز یکشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: یکی از شیوه‌های ظرفیت‌سازی، کسب رضایت شهروندان است که تحقق آن وابسته به پاسخگویی درست کارکنان دستگاه‌های اجرایی به مراجعانشان است.

وی همچنین از واحدهای تولیدی و همچنین دستگاه‌های اجرایی که دارای نیروهای شرکتی هستند خواست تا حقوق و معوقات مالی آنها را به موقع پرداخت کنند تا زمینه نارضایتی و مراجعه آنها به اداره کار به عنوان شاکی فراهم نشود. 

فرماندار تربت‌حیدریه ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، یکی از مهمترین دستاوردهای نظام اسلامی را، مرکز ثقل قرار گرفتن ایران در معادلات سیاسی، امنیتی و اقتصادی جهان عنوان کرد.

کی‌پور افزود: امروز جایگاهی در جهان داریم که هر اتفاقی که در اقصی نقاط کره زمین رخ دهد به شکلی به ایران ارتباط می یابد و این امر از تاثیرگذاری نظام اسلامی بر معادلات جهانی نشان دارد.

وی ادامه داد: ویژگی دیگر نظام اسلامی آن است که پایه‌هایش متکی به اعتماد مردم است و چنین نظامی هر چه قدر هم که تحت فشارهای سیاسی و اقتصادی قرار بگیرد آنها را خنثی می کند.

برچسب ها: انتخابات ، مشارکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.