تجلیل از مدیران واحد‌های کنترل کیفی برتر استان

در مراسمی از مدیران واحد‌های کنترل کیفی برتر استان تجلیل شد.

صحرایی مدیر کل استاندارد اذربایجان شرقی با بیان اینکه رشد اقتصادی کشور با توسعه و بالندگی صنعت رابطه مستقیم دارد گفت: مدیران کنترل کیفی واحد‌های تولیدی استان با سنجش شاخص‌های موجود مورد تجلیل قرار میگیرند و شما به عنوان افرادی که کیفیت محصولات در کارخانه‌ها را مورد بررسی قرار داده باعث می‌شوید تولیدات با اطمینان خاطر به دست مصرف کننده برسد.

فرمانده سپاه عاشورا ضمن تبریک عید مبعث و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر نیز گفت: بیش از ۱۵ سال است که شعار و فرامین سال تحول محور مسائل اقتصادی و معیشتی است و شما تولید کنندگان در این زمینه بسیار تاثر گذارهستید و ارز آوری لازم برای نیاز‌های شرکت‌ها را بر عهده دارید.

سردار عباسقلیزاده با بیان اینکه این انقلاب بی نظیرترین انقلاب در طول تاریخ بشریت است و اگر واقعیت‌های انقلاب بررسی کنیم به این مهم می‌رسیم گفت:به برکت انقلاب اسلامی تحولات و پیشرفت‌ها و ایجاد بستر لازم برای ازادی و امنیت و اقتدار در کشورمان فراهم شده است و این در سایه پروردگار متعال است.

وی با اشاره به اینکه ارمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب باعث قدرتمندی کشور شده است و این قدرت با ایستادگی در مقابل تهدید‌های دشمنان به دست آمده است و همه دنیا به ان اذعان می‌کنند اظهار داشت:امروز انتخابات به اندازه انقلاب مان اهمیت دارد ماباور داریم وقتی در انتخابات شرکت می‌کنیم دشمن را با این مشارکت حداکثری مایوس می‌کنیم، اگر دشمن ببیند بالای ۵۰ درصد یعنی حداکثر مردم حضور داشتند نقشه هایش نقش بر آب شده و عقب می‌نشیند.

محمد کلامی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی هم گفت: با تلاش‌های شما مدیران کنترل کیفی بهترین محصولات را به دنیا صادر می‌کنیم و به همین واسطه ارز قابل توجهی وارد کشور می‌شود پس میتوان گفت زحمات شما قابل تقدیر است چرا که برای رشد و بالندگی اقتصادی استان خدمت می‌کنید.

وی با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی در دو سال گذشته به اندازه ۲۰ سال رشد اقتصادی داشته است گفت: میزان صادرات ما به روسیه و سایر کشور‌ها قابل توجه است و این مهم در سایه کیفیت محصولات ارزشمند استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.