امام جمعه موقت یزدان آباد:

اندیشه انقلاب اسلامی ایران، در کل جهان و آمریکا صادر شده است

حجت الاسلام ایزدی یزدان آبادی گفت: اندیشه انقلاب اسلامی ایران، در کل جهان و آمریکا صادر شده است و میوه آن مثل حماس، خارچشم اسرائیل است.

حجت الاسلام محمد ایزدی یزدان آبادی ضمن دعوت همگان به تقوای الهی گفت: انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور است.

وی تصریح کرد: آیه ۵۳ سوره مائده در حالی که حضرت محمد (ص) در کنار اصحابش نشسته بود، نازل شد و پیامبر (ص) آن را برای اصحاب بازگو کردند و آیه این است: عده‌ای از دین برمی گردند و همه ثابت نمی‌مانند و این آیه مصداق برخی از افرادی است که در انقلاب بودند و دیروز یار انقلاب بودند و امروز ثابت نماندند و برگشتند.  

امام جمعه موقت یزدان آباد بیان داشت: اما رویش‌ها از ریزش‌ها بیشتر است و قومی روی کارمی آید که خداوند آن‌ها را عزیز می‌گرداند و آن‌ها را دوست دارد و به آن‌ها عزت می‌دهد و آن‌ها خاضع اند و در مقابل استکبار می‌ایستند و کوتاه نمی‌آیند و ملت ایران، ۸ سال در مقابل تمام استکبار جهانی ایستاد.

وی بیان داشت: ملت ایران مجاهدفی سبیل الله بودند و از تجهیزات دشمن نترسیدند و در مقابل همه امکانات پیشرفته جهان ایستادند و جانانه دفاع کردند و خداوند به آن‌ها همانند سردار شهیدسلیمانی عزت داد.  

حجت الاسلام محمد ایزدی یزدان آبادی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی  را باید حفظ کنیم که زمینه ساز ظهوراست، تصریح کرد: اندیشه این انقلاب در کل جهان و آمریکا صادرشده و میوه آن، مثل حماس، خارچشم اسرائیل است.

وی با اشاره به تسلیت  شهادت مالک اشتر یار و یاور امیرالمومنین علی (ع) گفت: مالک اشتر، عصای دست امیرالمومنین ع بود و در زمان خودمان حاج قاسم، مالک اشتر زمان بود.  

امام جمعه موقت یزدان آباد بر حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات تاکید کرد و  روز پاسدار را تبریک گفت.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار