امام جمعه مهاباد:

۲۲ بهمن دروازه ورود به عزتمندی ایران است

امام جمعه مهاباد گفت: ۲۲ بهمن دروازه ورود به دوران عزتمندی ایران است و این روز سرآغازی برای پایان تحقیر و کوچک کردن مردم با تحمیل رژیم طاغوت بود.

ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد در خطبه نماز جمعه این هفته، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر آزادی ملت ایران بلکه عاملی برای تغییر معاملات منطقه به نفع اسلام و مسلمانان بود.

وی اضافه کرد: همه مذاهب و اقوام مختلف کشور در پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت داشته و تاکنون از آرمان‌های آن بویژه در دوران جنگ تحمیلی محافطت کرده اند.

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه اهل سنت ایران به ویژه مردم کٌرد زبان فرصتی برای حضور فرهنگی در جهان اسلام است، بیان کرد: از مسوولان ارشد کشوری انتظار داریم به مانند گذشته نسبت به اهل سنت و اقوام و ادیان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

ماموستا با اشاره به معارفه رئیس جدید مرکز اسلامی مهاباد گفت: استفاده از نیرو‌های شایسته و بومی می‌تواند زمینه اتحاد و همبستگی ملی را بویژه در این مناطق تقویت کند.

وی با اشاره به جنگ عزه و کشتار بیش از ۲۸ هزار نفر گفت: سران کشور‌های اسلامی نباید نسبت به ظلمی که در حال رخ دادن است بی تفاوت بوده و انتظار است نسبت به حمایت عملی از مردم مظلوم فلسطین اقدام عملی صورت گیرد.

وی همچنین فرا رسیدن عید مبعث و آغاز تمدن اسلامی در پی عروج پیامبر اسلام (ص) را تبریک گفت و افزود: وجود مبارک پیامبر اسلام (ص) و ایمان بزرگترین نعمت برای انسان‌ها و حتی اجنه بوده که در پی آن اجرای فرامین الهی و دوست داشتن وی امری لازم اجرا برای تمکیل دین انسان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.