یادواره شهدای روستای حاجی آباد زرین اردکان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردکان از برگزاری یادواره شهدای روستای حاجی آباد زرین خبر داد.

 دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی درخصوص اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری فرموده اند افتخارات، یاد و نام شهدا باید نصب العینمان قرار بگیرد و هرگز فراموشمان نشود، این مسئله مورد عنایت مردم خوب روستای حاجی آباد بوده است.
 
دشتی افزود: روستای قرآنی حاجی آباد که در کشور نمونه است و ده شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده، هر سال این مراسم را برگزار می‌کند. 
 
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردکان نیز گفت: خدا را شاکریم که به همت مردم ولایت مدار روستای حاجی آباد امسال هم یاد و خاطره شهدا مقاومت و دفاع مقدس برگزار شد. 
 
سرهنگ امامی برگزاری این یادواره را در موقعیت حاضر از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شمرد و اضافه کرد: ما امروز باید از شهدای غزه و شهدای جبهه مقاومت یاد بکنیم و انشالله به برکت خون‌هایی که ریخته شده، اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد. 
 
او در پایان با اشاره به هدف از برگزاری این رویداد اظهار داشت: برگزاری این یادواره‌ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، اینکه به ما یادآور شود که کسانی پای این نظام و انقلاب جان دادند، ما هم وظیفه داریم پای نظام و انقلاب بایستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار