خشم سعودی‌ها از جنجال مجازی بنزما/ از شر کریم راحت شوید!

کاپیتان سابق رئال با اقدامی باعث عصبانیت هواداران الاتحاد عربستان شد.

کریم بنزما بازیکنی حاشیه ساز است، باید سریعا از شرش راحت شوید! این پیام یکی از هواداران عصبانی الاتحاد عربستان بعد از جنجال آفرینی جدید ستاره سابق رئال در صفحه اینستاگرامش با حذف تمام عکس هایش با پیراهن تیم سعودی است.

بنزما تابستان گذشته از رئال راهی الاتحاد شد و با دریافت دستمزد سالیانه ۱۰۰ میلیون یورو به دومین فوتبال گران قیمت دنیا تبدیل شد.

نشریه عربستانی می‌نویسد که بنزما بعد از بستن صفحه اینستاگرامش به دلیل هجوم هواداران الاتحاد به دلیل عملکرد ضعیفش دوباره به فضای مجازی در اینستاگرام برگشت، اما او تمام عکس هایش با پیراهن الاتحاد را پاک کرده بود.

خشم سعودی‌ها از جنجال مجازی بنزما/ از شر کریم راحت شوید!

بنزما از ماه گذشته با باشگاه الاتحاد وارد اختلاف شده و چندین بار خواهان جدایی از این تیم شد. ستاره سابق رئال بعد از تعطیلات نیم فصل لیگ عربستان را ترک کرد و در زمان مقرر برنگشت. این اقدام بنزما باعث خشم گایاردو سرمربی الاتحاد شد و او را از لیست خط زد. اما ستاره فرانسوی به جده برگشت و این روز‌ها در شرایط خوبی به سر نمی‌برد.

نشریه عربستانی می‌نویسد که در همان ساعات باز شدن پیج بنزما سیل هجوم انتقادات هواداران الاتحاد به او بهبیش از نیم میلیون کامنت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
تازه دارن متوجه میشن که رفتن به سعودیه یعنی فروختن اعتبار حرفه ای به ارتجاع، رونالدو هم اخیرا به هواداران الهلال که مسی را تشویق میکردند تلویحا گفت که من اینجا هستم نه مسی، یعنی من به شما افتخار دادم و به کشور و فوتبال عقب مانده تان آمدم والا مسی که اصلا شما را ادم حساب نمیکند.
آخرین اخبار