استاندار تهران:

امروز ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف روبه رشد است/دموکراتیک‌ترین کشور دنیا هستیم

استاندار تهران گفت: دموکراتیک‌ترین کشور دنیا هستیم. ما هستیم که انتخاب می‌کنیم چه کسانی لیاقت و شایستگی ورود به مجلس قانون گذاری ما را دارند.

علیرضا فخاری شب گذشته در مراسم افتتاح فرهنگسرای شهدای گمنام محله نصیر آباد ضمن تشکر از خانواده شهدا، امام جمعه، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر جهت آماده‌سازی این پروژه اظهار داشت: امروز توفیق داشتیم سلسله افتتاح‌هایی را در مجموعه شهریار و همچنین مجموعه شهرستان قدس داشتیم و به پابوس شهدا آمدیم و به تعبیری خودمان را در فضای نورانی شهدا حس کنیم.

وی ادامه داد: امشب شب مبارکی است، خاطرات سال ۵۷ را وقتی مرور می‌کنیم همچین شبی، شب بسیار حساسی بود و همه برای رسیدن به پیروزی تلاش می‌کردند، جوانان عزیزی که امروز و فردا به شهادت می‌رسیدند خیلی زیاد بودند. ولی آن چه که خیلی مهم بود پیروزی بر کفر بود و همه کنار هم ایستادند برای تحقق این کلمة الله که مقام بلندی دارد که به نام جمهوری اسلامی متولد شد. 

استاندار تهران عنوان کرد: ۴۵سال پیش در چنین شبی جوانان عزیز در مقابل طاغوت ایستادند، و انقلاب را به پیروزی رساندند و تا به امروز شهدای عزیزی در این مسیر جانفشانی و مقاومت کردند و از خودشان گذشتند تا انقلاب و ایران عزیز بماند. دشمن به ما فرصت نداد که خودی پیدا کنیم، جنگ کردستان، سیستان و بلوچستان، ترکمن صحرا و خوزستان به شکل‌های مختلف را دشمن طراحی کرد و در مقابل مردم عزیز ما صف آرایی کردند و مردم از همه عبور کردند و مقاومت و ایستادگی کردند. ما ۸ سال در مقابل دنیا جنگیدیم تا اسلام و ایران سربلند باشد.

فخاری سپس گفت: امروز هم همان مسیر و همان مردم هستند. ما در طول ۴۵سال مشکلات کم نداشتیم، همه مشکلات را پشت سر گذاشتیم و به عزت و استقلال رسیدیم، شهدای ما جاودانه شدند و این مسیر ادامه دارد؛ به فرموده حضرت آقا مبعث، رسالت پیامبر نه برای عصر خاص بلکه تا زمانی که انسان هست مبعث ادامه دارد، چون یک بخش مبعث تزکیه و بخش دیگر آن تربیت است، و این دو ملت ما را در نقطه اوج قرار داد برای فهم و درک از موضوع و مقاومت برای امر خداوند و در سایه آن رهبر عزیز و همه ما تلاش کردیم از انقلاب دفاع کنیم و امروز در نقطه اوج هستیم.

وی افزود: ما جوانان و دانشمندان غیوری داریم و باید با وحدت و همت با عبور از موانع ایران را به نقطه اوج‌تری برسانیم ما تحت تأثیر حرف‌های دشمن قرار نگیریم دشمن اگر به واسطه ضرورت حضور مردم در انقلاب انقدر تلاش می‌کند که ما را ناامید کند، اگر انتخابات ارزش ندارد چرا تلاش می‌کند ما به بطن دشمنی دشمن باید پی ببریم و به حقانیت نظام جمهوری اسلامی پی ببریم و با وجود مشکلاتی که داریم باید صحه بگذاریم، کشور مال ماست انقلاب ونظام برای ماست، ما اراده می‌کنیم که چه کسانی را انتخاب کنیم و این بزرگترین افتخار ماست.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: دموکراتیک‌ترین کشور دنیا ما هستیم. ما هستیم که انتخاب می‌کنیم چه کسانی لیاقت و شایستگی ورود به مجلس قانون گذاری ما را دارد، ولی دشمن تلاش خود را می‌کند تا افکار مردم را خراب کند و باید مواظبت کنیم. امروز ایران در حوزه‌های مختلف روبه رشد است، و این به برکت شهدای عزیز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار