شناخت بیشتر مردم از داوطلبان انتخابات عامل افزایش مشارکت آگاهانه است

مدیر کل صداوسیمای خراسان رضوی در بازدید از روند ضبط مناظره داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی شناخت بیشتر مردم از داوطلبان انتخابات را عامل افزایش مشارکت آگاهانه دانست.

محسن نصرپور با بیان اینکه صدا و سیمای خراسان رضوی در ضبط مناظره داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و برنامه‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کشور پیشرو بوده است، گفت: خوشبختانه در مدت زمان کم و تایم بسیار فشرده و با همکاری خوب ستاد انتخابات استانداری خراسان رضوی موفق شدیم مناظره‌های تعدادی از حوزه انتخابیه را با استقبال خوب داوطلبان ضبط کنیم که این روند ادامه دارد تا در زمان قانونی تبلیغات در کانال‌های تبلیغاتی حوزه‌های انتخابیه پخش شود.

وی افزود: برای پرهیز از هرگونه خطا یا حاشیه، در همه این مناظره ها یک نماینده از ستاد انتخابات استان و یک نماینده از هیأت نظارت استان بطور تمام وقت حضور دارند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی همچنین با بیان اینکه امروز ضبط برنامه‌های تلویزیونی داوطلبان مجلس خبرگان رهبری پایان می‌یابد گفت در روز‌های آینده با فرارسیدن زمان قانونی تبلیغات مجلس خبرگان پخش این برنامه‌ها از شبکه استانی و ۱۲ کانال انتخاباتی در همه حوزه‌های انتخابیه آغاز خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.