صدور دستور قضایی برای دستگیری متهمان به نزاع دسته جمعی منجر به قتل در زرند

دادستان زرند گفت: برای دستگیری کلیه متهمان به نزاع دسته جمعی منجر به قتل در مراسم عروسی، پس از تشکیل پرونده، دستور قضایی صادر شد.

یعقوبی دادستان عمومی و انقلاب زرند گفت: در پی درگیری میان مهمانان مراسم عروسی در یکی از تالار‌های این شهرستان، متاسفانه یک نفر به قتل رسید و تعدادی دیگر نیز مجروح شدند.

این مقام قضایی افزود: در این زمینه پرونده قضایی در شعبه بازپرسی شهرستان تشکیل و دستورات قانونی برای برخورد قاطع با متهمان صادر شده است.

یعقوبی با بیان آنکه دستگاه قضا با جدیت و بدون اغماض با تمامی عواملی که کوچکترین نقشی در این نزاع داشته‌اند و موجب اخلال در نظم عمومی شده اند، برخورد خواهد کرد، تصریح کرد: وقوع چنین اتفاقاتی همگان به ویژه جوانان را به این نکته رهنمون می کند که آستانه صبر و تحمل خود را در اتفاقات روزمره بالا ببرند.

 وی بیان کرد: پلیس برای برقراری نظم و امنیت جامعه، از آمادگی لازم برخوردار است و با جرایم خشن در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بر اساس قانون برخورد می‌کند و انتظار می‌رود شهروندان همکاری لازم را با خادمان خود در نیروی انتظامی شهرستان داشته باشند.

مدعی العموم زرند همچنین به جوانان در خصوص حمل سلاح سرد که می‌تواند زمینه ساز جرائم متعدد باشد، هشدار داد و گفت: متاسفانه دیده شده که برخی از جوانان و نوجوانان اقدام به حمل سلاح سرد می‌کنند، که با توجه به اینکه صرف حمل سلاح سرد نیز جرم است، از والدین انتظار می‌رود، ضمن ایفای نقش نظاراتی، فرزندان خود را کنترل کنند.

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم زرند افزود: در این زمینه لازم است مهمانان مراسم، مسایل عرفی و شرعی را در مجالس رعایت و مدیران و مسئولان تالار‌های برگزاری مجالس عروسی نیز دستورالعمل و بخشنامه ساماندهی مراسم جشن عروسی را به طور کامل رعایت کنند.

برچسب ها: نزاع دسته جمعی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار