آزادسازی حریم جاده داوران رفسنجان

با پیگیری فرماندار رفسنجان طرح آزادسازی حریم جاده داوران از اراضی کشاورزی عملیاتی شد.

در قسمت‌هایی از حریم محور داوران (رفسنجان به زرند) اراضی کشاورزی وجود داشت که برای کاهش حوادث ترافیکی باید پروژه عام‌المنفعه ساماندهی این محور و الحاق اراضی کشاورزی به این جاده انجام می‌شد لذا پیگیری‌های فرماندار رفسنجان نتیجه داد به طوری که حریم محور داوران از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

حسین رضایی فرماندار رفسنجان در بازدید از اجرای طرح ساماندهی و تعریض ۱۳ کیلومتر از محور رفسنجان به زرند گفت: در این محور که با استاندارد روستایی و دارای تردد بالااست تصادفات زیادی رخ می‌دهد که نیاز بود ساماندهی و تعریض آن انجام شود.

وی افزود: برای تعریض این مسیر از سه راهی جعفرآباد تا فردوسیه آزادگان به طول ۱۳ کیلومتر نیاز به آزادسازی مسیر از اراضی کشاورزی‌در این محور بود.

رضایی تصریح کرد: خوشبختانه با رایزنی‌ها و صحبت‌های لازم با کشاورزان و صاحبان این اراضی توانستیم نظر آن‌ها را در واگذاری اراضی به این مسیر جلب کنیم و قطعا قدردان آن‌ها هستیم و باقی الصالحاتی برای کشاورزان وجود دارد، زیرا کشاورزان با این کار خود باعث می‌شوند تا انار تصادف وهاب منجر به فوت و مصدومیت کاهش یابد.

فرماندار رفسنجان گفت: ۳ کیلومتر از این مسیر تعریض شده و ده کیلومتر بعدی هم در حال اجرا است، عملیات تعریض این محور با همت شهرداری رفسنجان و شرکت مس در حال انجام است.

برچسب ها: کشاورزی ، تعریض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار