افتتاح ستاد مردمی مشارکت حداکثری بسیج دانشجویی در دانشگاه سیستان و بلوچستان

مسیول سیاسی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان نیز از افتتاح ستاد مردمی مشارکت حداکثری بسیج دانشجویی استان در دانشگاه سیستان و بلوچستان خبر داد.

محسن نظری  گفت: ستاد مردمی مشارکت حداکثری بسیج دانشجویی استان در نظر دارد، بسترهای رایگان در دانشگاه های مختلف برای حضور کاندیدای محترم فراهم آورد تا این افراد برنامه های خود برای توسعه استان را با مردم در میان گذشته و بتوانند با طرح ریزی برنامه های عملیاتی پا به خانه ملت بگذارند.

وی افزود: برگزاری پیاده راه انتخابات، راه اندازی اتوبوس انتخابات و طراحی میدان انتخابات از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان برای پررنگ کردن زمینه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است که در روزهای آینده آیین بهره برداری از این برنامه‌ها نیز برگزار می شود.

حیدری عضو هیات علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز از شور حال خاص انتخاباتی در دانشگاه خبر داد و گفت: فرقی نمی کند که از چه جناحی باشیم مهم این است که انتخاباتی پر شور و با حضوری حداکثری برگزار شود.

وی بیان کرد: ما به عنوان عضو هیئت علمی می‌توانیم کار نهادهای سیاسی را نقد کنیم و به آن‌ها پیشنهاد بدهیم. مهم‌ترین مسئله برای ما به عنوان استادان دانشگاه، شاخص های مدنظر مقام معظم رهبری بوده و هست و باید با تاسی از فرمایشات ایشان زمینه حضور پر رنگ را در انتخابات پیش رو آماده کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار