بخش زایمان بیمارستان جوین خراسان رضوی افتتاح شد

طرح درمانی بخش زایمان (LDR) بیمارستان قمر بنی هاشم (ع) به بهره‌برداری رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در آیین افتتاح این طرح درمانی، که با حضور جمعی از مسوولان استان و شهرستان برگزار شد،‌ گفت: این طرح با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال در گستره ۹۰۰ مترمربع، با هدف پیاده سازی برنامه جوانی جمعیت تکمیل و تجهیز شده است که خیران سلامت نیز در اجرای آن مشارکت داشته اند.

دکتر محمد سالاری با اشاره به دستاوردهای پربار انقلاب اسلامی در ۴۵ سال اخیر، افزود:‌ همه تلاش دشمن سیاه نمایی و ایجاد یاس و ناامیدی برای کوچک شمردن برکات و دستاوردهای انقلاب در بین مردم بوده است.

فرماندار جوین نیز در این آیین اظهار داشت: طرح درمانی اتاق‌های تک‌نفره زایمان (LDR) در بیمارستان جوین شرایط ویژه ای در مسیر اجرای برنامه جوانی جمعیت دارد که انتظار می رود با تکمیل و تجهیز این بخش و فعالیت پزشکان متخصص و فوق تخصص زنان و زایمان، دیگر نیازی به اعزام بیماران به شهرستان سبزوار نباشد.

علی سامقانی افزود:‌ با تغییرات مدیریتی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در ۲ سال اخیر، درمانگاه های شهید سیف و حاجی آباد جوین نیز، که از رده خارج شده بود، با تلاش و هماهنگی مجدد به چرخه ساخت و تکمیل بازگشته است.

حجت الاسلام حسین بوژمهرانی، امام جمعه جوین نیز گفت: آماده سازی و راه اندازی طرح LDR بیمارستان قمر بنی هاشم شهر "نقاب"، کاری ارزشمند بود که با همت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و مشارکت خیران عملی شد و امید است زمینه آغاز فعالیت دیگر بخش های درمانی از جمله "آی.سی.یو"، "سی. سی.یو" و سی.تی.اسکن این مرکز درمانی نیز فراهم شود.

'"نقاب" مرکز شهرستان ۵۴ هزار نفری جوین در ۳۱۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار