انتخابات ۱۱ اسفند ماه، امروز جمعه در شهرستان مشهد با حضور عوامل برخی شعب اخذ رای و اعضای ستادی در اتاق وضعیت انتخابات شهرستان مشهد شبیه سازی شد.

استاتدار خراسان رضوی صبح جمعه با حضور در" اتاق وضعیت و رصد ستاد انتخابات شهرستان مشهد" دستور آغاز مانور یا فعالیت آزمایشی فرایند انتخابات در شهرستان مشهد را صادر کرد.

محسن داوری، فرماندار مشهد نیز در آغاز این فعالیت آزمایشی افزود: عملکرد همه هزار و ۸۷۴ شعبه اخذ رای در شهرستان از طریق سامانه‌های موجود و از برنامک موبایلی ویژه فرمانداری مشهد و اتاق رصد انتخابات پایش می‌شود.

 فرمانداری مشهد برای اجرای انتخابات یک برنامک موبایلی اختصاصی در بستر یک پیام رسان داخلی با نام "انتخاب من" طراحی و راه اندازی کرده است که در جریان این مانور گزارشی از حضور و ارسال تصاویر ۲۰۵ شعبه اخذ رای در شهرستان مشهد در بستر این برنامک دریافت شد.

همچنین به صورت آزمایشی هشدار قطع پیام رسان ارتباطی میان شعب اخذ رای در مشهد صادر شد.

استاندار خراسان رضوی در ادامه این مانور در جمع خبرنگاران گفت: بیش از ۵۰ درصد فرایند انتخابات ۱۱ اسفند ماه در مشهد انجام می‌شود و امیدوارم در راستای راهبرد‌های اعلامی رهبر انقلاب انتخابات با امنیت و سالن در کمال تکریم مردم برگزار شود.

نظری بر اجرای دستورالعمل‌ها در بررسی وضعیت‌ها در روز رای گیری تاکید کرد و افزود: انتخابات، صحنه حضور مردم است و مطابق قوانین، دستگاه‌های اجرایی از خود مردم برای اجرای این روند به بهترین نحو استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: برای اطمینان از اجرای روند‌های انتخابات ممکن است مانور‌های دیگری نیز در استان اجرا گردد تا روند‌ها بررسی و آزمایش شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.