شهروندان قزوینی تخلفات انتخاباتی را اعلام کنند

رییس هیات بازرسی انتخابات استان قزوین گفت: شهروندان قزوینی می‌توانند با توجه به آغاز فعالیت داوطلبان انتخاباتی در هر یک از شهرستان ها، تخلفات صورت گرفته در این حوزه را اعلام کنند.

سیدموسی متوسلین رییس هیات بازرسی انتخابات استان قزوین در یازدهمین جلسه هیات بازرسی انتخابات استان گفت: هزار و ۹۶ سربازرسی و بازرس بر روند نحوه و اجرای انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نظارت خواهند داشت.

وی با اشاره به راهبرد‌های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در اجرای انتخابات، بیان کرد: عدم جانبداری اعضای هیات بازرسی از نامزد انتخاباتی خاص و سرلوحه قراردادن اصل بی طرفی مورد تاکید است؛ همچنین از تمامی سربازرسان و بازرسان در فرایند برگزاری انتخابات می‌خواهیم که فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیدا‌ها را به صورت دقیق رصد کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، براساس تکالیف قانونی برخورد صورت گیرد.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف در ایام تبلیغات و همچنین روز رای گیری می‌توانند در شهرستان‌های قزوین با شماره ۳۳۳۴۰۵۸۱، در تاکستان با شماره ۳۵۲۲۸۷۸۶، در بویین زهرا با ۳۴۲۲۷۲۳۲، در آبیک با ۳۲۸۲۸۱۸۲، در البرز با ۳۲۲۳۸۰۰۸ و آوج با شماره ۳۳۳۸۹۲۰۶ تماس بگیرند تا گزارش‌های رسیده با سرعت مورد بررسی قرار بگیرد.

در این نشست گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط دبیر هیات بازرسی انتخابات استان و روسای هیات‌های بازرسی انتخابات شهرستان‌ها نیز ارایه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار