آموزش غیرحضوری یا تاخیر در آغاز به کار برخی مدارس استان اصفهان به علت بارش برف

فعالیت برخی مدارس استان اصفهان به علت بارش برف و برودت دما فردا یا به صورت غیرحضوری یا با تاخیر خواهد بود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با توجه به بارش برف و برودت دما، مدارس تمامی مقاطع شهرستان‌های خوانسار و خوربیابانک و کاشان به علت بارش برف و یخبندان فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه به صورت غیرحضوری است.

سلمانی ادامه داد:همچنین تمامی مقاطع شهرستان‌های فریدن، فردیدونشهر، چادگان، بویین میاندشت، گلپایگان، نطنز فردا با یک ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

به گفته وی لازم به ذکر است یک ساعت تاخیر ابتدای روز، به انتهای ساعت آموزشی مدارس اضافه خواهد شد.

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اردستان اعلام کرد
مدارس ابتدایی شهر اردستان و روستا‌های بخش مرکزی و سرهنگچه وخرم آباد از بخش مهاباد فردا دوشنبه ۷ اسفندماه به علت بارش برف و یخبندان است.

سایر مدارس ابتدایی بخش مهاباد فردا اطلاع رسانی خواهد شد.

مدارس منطقه برزاوند در کلیه مقاطع تحصیلی تعطیل است.

مدارس متوسطه اول و دوم شهر اردستان با یک ساعت تأخیر فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهند کرد و مدارس متوسطه اول و دوم بخش مهاباد فردا (دوشنبه) اطلاع رسانی خواهد شد.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه هم گفت:با توجه به برودت هوا و مه گرفتگی صبحگاهی، فعالیت مدارس بخش میمه با یک ساعت تاخیر همراه خواهد بود.

سید محمد رضا کاظمی طبا افزود: با توجه به فعالیت سامانه سرد و بارشی، فعالیت تمامی مقاطع تحصیلی در بخش میمه (شهر‌های میمه، وزوان، لایبید و روستا‌های بخش) با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد و اموزش در مدارس با یک ساعت تاخیر پایان می‌پذیرد و ساعت آموزش کاهش نخواهد دلشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.