تعطیلی آموزش حضوری برخی از مدارس و کودکستان‌های استان کرمان

به علت بارش باران، برف و آبگرفتگی معابر، برخی از مدارس و کودکستان‌های استان کرمان امروز دوشنبه هفتم اسفند تعطیل شد و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود. .

مهران باهری  رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امروز دوشنبه هفتم اسفند ماه جاری مدارس و کودکستان‌های شهر کرمان در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

وی از تعطیلی آموزش حضوری در تمامی دوره تحصیلی در شهرستان‌های رفسنجان، رودبار جنوب، زرند، بردسیر، انار و کوهبنان خبر داد و افزود: در پی بارش برف و باران و احتمال یخ زدگی معابر، آموزش حضوری مدارس منطقه فیض آباد، بخش کوهساران و روستا‌های خورند، ریحان، بغیجان از توابع شهرستان راور در امروز دوشنبه هفتم اسفند تعطیل شد و آموزش از طریق مجازی پیگیری می‌شود.

باهری از تعطیلی آموزش حضوری مدارس دوره ابتدایی شهرستان‌های منوجان و کهنوج به علت بارش شدید باران در نوبت صبح خبر داد و افزود: آموزش در این مناطق از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان افزود: مدارس منطقه سیرج از توابع منطقه شهداد در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و مدارس منطقه شهداد نیز با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

مهران باهری از تعطیلی مدارس مناطق  کشکوئیه، ماهان و راین در تمامی دوره‌های تحصیلی خبر داد و افزود: مدارس دوره ابتدایی مناطق گلباف و چترود نیز تعطیل می‌باشند.

وی گفت: مدارس منطقه دهبکری از توابع شهرستان بم به علت یخ زدگی و مه گرفتگی در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

باهری تاکید کرد: هر گونه تعطیلی مدارس در اسرع وقت از طریق صدا و سیمای مرکز کرمان و پورتال رسمی آموزش و پرورش استان به اطلاع هم استانی‌های عزیز رسانده می‌شود و فرهنگیان، اولیا و دانش آموزان به اخبار منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند.

مدارس راور تعطیل نیستند

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان راور نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به تماس مکرر والدین برای آگاهی بخشی از وضعیت تعطیلی مدارس، به اطلاع می‌رساند؛ همه‌ی مدارس سطح شهر و حومه شهر راور در تمامی مقاطع تحصیلی امروز دوشنبه ۷ اسفند ماه باز و کار آموزش به صورت حضوری دنبال خواهد شد. 

فقط مدارس بخش کوهساران، فیض آباد و روستا‌های خورند، بغیجان و ریحان به صورت غیرحضوری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار