فرماندار شهرستان آستارا از تشکیل پرونده تخلف انتخاباتی برای ۳ نامزد انتخابات، ۲ دهیار و یک رئیس اداره در این شهرستان خبر داد.

محمد رضا شهاب زاده با بیان اینکه ۶ پرونده قضایی ویژه انتخابات برای ۳ نامزد مجلس، ۲ دهیار و یک رئیس اداره تشکیل شد، گفت: نامزد‌های انتخاباتی و طرفداران آنان در تبلیغات، از هر گونه بی‌اخلاقی، تخریب و هتک حرمت به دیگر نامزد‌ها خودداری کرده تا انتخاباتی سالم و باشکوه داشته باشیم.

وی با اشاره به ۸۶ شعبه اخذ رای در شهرستان آستارا افزود: از این تعداد، ۴۴ صندوق شهری، ۴۲ صندوق روستایی و یک صندوق سیار است که آرای، مردم را در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ جمع آوری می‌کنند.

فرماندار شهرستان آستارا با بیان اینکه هزار و ۱۹ نفر عوامل اجرایی در فرآیند برگزاری انتخابات در این شهرستان فعالیت دارند، گفت: تلاش‌ها برای برگزاری انتخاباتی پرشور با امنیت کامل در این شهرستان است.


محمد رضا شهاب زاده با اشاره به اینکه افرادی که صلاحیت آن‌ها در شورای نگهبان تایید شده، از حقوق برابر برخوردار هستند، اضافه کرد: فضای انتخابات باید رقابتی و سالم باشد و نامزد‌های انتخابات قوانین را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم کوچکترین بی نظمی در فرآیند برگزاری انتخابات، اخذ رای ایجاد شود، تصریح کرد: نامزد‌های انتخابات باید در چارچوب قانون، دستاورد‌ها و برنامه‌های خود را برای مردم طرح و از انجام اقدامات خلاف قانون خودداری کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.