تمدید اعتبار کارت‌های ملی قدیمی تا سال ۱۴۰۵

اعتبار کارت‌های ملی قدیمی تا سال ۱۴۰۵ تمدید شد.

 مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با بیان اینکه شهروندان دارای کارت ملی قدیمی می‌توانند بدون محدودیت در انتخابات شرکت کنند گفت: افرادی که تاکنون اقدام به تعویض و الکترونیکی شدن کارت ملی قدیمی خود نکرده‌اند، تا سال ۱۴۰۵ فرصت تعویض دارند.


مجتبی یکتامنش افزود: تمام دفاتر ادارات و مراکز ثبت احوال استان تا پایان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، فعال و آماده رفع مشکلات شناسنامه‌ای شهروندان هستند.


او گفت: افرادی که کارت ملی یا شناسنامه مفقودی دارند نیز می‌توانند هرچه سریعتر به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و درخواست کارت یا شناسنامه جدید کنند.

یکتامنش ادامه داد: برخی از افراد دارای شناسنامه مخدوش (دچار آب‌خوردگی و مشخص نبودن عکس، پارگی و دستکاری شده) هستند نیز با مراجعه به ادارات ثبت احوال می‌توانند برای صدور شناسنامه جدید و دریافت کارت ملی اقدام کنند.


او  گفت: طبق اعلام دبیر ستاد انتخابات اصفهان ۱۹۰ هزار نفر رای اولی در استان واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند.


مدیر کل ثبت احوال استان تاکید کرد: اخیرا شایعه شده است که یارانه افراد دارای شناسنامه قدیمی قطع می‌شود که این مطلب صحت ندارد و آن را تکذیب می‌کنیم.


جمعیت فعلی استان اصفهان پنج میلیون و ۳۴۹ هزار و ۸۱۸ نفر است که سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از آن‌ها واجد شرایط شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری هستند.


دوازدهمین دوره انتخابات  مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

برچسب ها: کارت ملی ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.