آغاز پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی از صبح امروز

بر اساس اعلام سازمان تامین اجتماعی، واریز عیدی بازنشستگان این سازمان از صبح امروز آغاز شده است و روند واریز تا عصر امروز ادامه خواهد داشت.

میرهاشم موسوی؛ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، روز گذشته با اعلام خبر پرداخت عیدی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از امروز (چهارشنبه ۹ اسفندماه) اظهار کرد: منابع عیدی تامین شده است و بنا بر برنامه‌ریزی عیدی واریز می‌شود.

اما از صبح امروز اخباری مبنی بر عدم واریز عیدی به حساب بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی منتشر شده که پیگیری  حکایت از آن دارد که پرداخت عیدی بازنشستگان این سازمان از صبح امروز آغاز شده و این فرآیند تا بعدازظهر امروز ادامه خواهد داشت.

با این حساب تا عصر امروز، ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از بازنشستگان بنا بر اعلام سازمان تامین اجتماعی عیدی خود را دریافت خواهند کرد. به ازای هر فرد بازنشسته ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، عائله مندی ۷۰۰ و هر فرد تحت تکفل نیز ۳۰۰ هزار تومان عیدی واریز خواهد شد.

کل عیدی در نظر گرفته شده برای ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر ۱۲ هزار میلیارد تومان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۰:۳۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
معوقات فروردین، اردیبهشت و حقوق دی ماه واریز شده است.
تامین اجتماعی به بنده گفته بود معوقات ۳ ماه را دی ماه واریز می کنیم ولی متاسفانه خیلی کم واریز کردن چرا؟ معوقات فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه و حقوق دی ماه برای بنده واریز شده است ولی اما مبلغ ۴۸,۲۸۶,۰۵۰ واریز کردن چرا؟
تفاوت افزایش مستمری ۴۸,۲۸۶,۰۵۰
حقوق بنده را امروز دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ واریز شده است ولی معوقات تیر و مرداد ماه را واریز نکردن چرا؟
از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.
کد ملی ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱
شماره مستمری: ۱۰۰۱۳۲۱۵۹۱
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
کارگران امسال چقدر عیدی می‌گیرند؟ 16 - 15 میلیون تومان!/ بازنشستگان تامین اجتماعی امسال چقدر عیدی می‌گیرند؟ 2 میلیون و 500 هزار تومان! شرم آور و تاسف بار است که بازنشستگان تامین اجتماعی با سابقه 30 الی 35 سال پرداخت حق بیمه مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان عیدی پرداخت کردن چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
فریدو
۱۵:۲۶ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
چرا بمن باز نشسته ۶۰۰ هزار تومان عیدی دادین خجالت نمیکشین الباقی عیدی منو کی میخوره
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی با سابقه 33 سال و 5 ماه و 6 روز پرداخت حق بیمه
۱۳:۳۰ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
عيدي 25,000,000
عيدي - عائله مندي 7,000,000
عيدي - اولاد 3,000,000
اگر دریافتی عیدی مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس هم بیشتر از مبلغ 3 میلیون و 500 هزار تومان باشد حرام است.
بازنشسته تأمین اجتماعی با سابقه 33 سال و 5 ماه و 6 روز پرداخت حق بیمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
در سال 1400 کارگران و برخی کارمندان مبلغ 8 میلیون و 500 هزار تومان عیدی دریافت کردند ولی متاسفانه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی مبلغ 1 میلیون 500 هزار تومان دریافت کردند آیا این عدالت است آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست.
در سال 1401 کارگران و برخی کارمندان مبلغ 12 میلیون و 500 هزار تومان عیدی دریافت کردند ولی متاسفانه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی مبلغ 1 میلیون 800 هزار تومان دریافت کردند آیا این عدالت است آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست.
در سال 1402 کارگران و برخی کارمندان مبلغ 15 میلیون و 500 هزار تومان عیدی دریافت کردند ولی متاسفانه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی مبلغ 2 میلیون 500 هزار تومان دریافت کردند آیا این عدالت است آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست.
آخرین اخبار