مسئول ثبت نام اردوهای راهیان نور استان کرمان از برگزاری اردوی راهیان نور مختص خانواده‌ ها با خودروی شخصی ، خبرداد.

حسین عربنژاد مسئول ثبت نام اردوهای راهیان نور استان کرمان گفت: سفر های راهیان نور به منظور بازدید از مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس می باشند که هرساله اقشار مختلف مردم دانشجو و دانش آموز و ورزشکاران به صورت کاروانی و خانوادگی راهی مناطق می شوند.

وی با اشاره به هدف از اعزام کاروان ها به مناطق جنگی افزود: به منظور آشنایی با فرهنگ تقویت روحیه ایثار و شهادت و از خودگذشتگی و مقاومت در برابر دشمنان و ولایتمداری این اردوها به طور متناوب برگزار می شود.

عربنژاد یادآور شد: قرارگاه ثارالله سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در زمان دفاع مقدس محل استقرار لشکر همیشه پیروز ۴۱ ثارالله بوده و بدست خود رزمندگان و با همت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ساخته شده است و اکنون ثبت ملی اثار ابنیه دفاع مقدس هم می‌باشد پذیرای زائرین عزیز کرمانی می باشد و اسکان و محل استراحت زائرین همان محل اسکان رزمندگان و شهدای لشکر ۴۱ ثارالله است.

عربنژاد ادامه داد: این قرارگاه هم اکنون به روز رسانی و آماده شده است و مهدیه این قرارگاه که محل راز و نیاز شهدا و رزمندگان و همچنین سخنزانی های  شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی در زمان دفاع مقدس می‌باشد اکنون با حضور ۲ شهید گمنام مانند نگینی در این قرارگاه می درخشد و اکنون محل راز و نیاز زائرین شده است‌.

مسئول ثبت نام اردوهای راهیان نور استان کرمان با اشاره به اعزام خانوادگی به مناطق جنگی ۸ سال دفاع مقدس اشاره کردو افزود این اردو ۴ روزه است و برای عموم و همه متقاضیان آزاد می‌باشد وچناچه خانواده ها با ماشین شخصی سفر قصد دارند هزینه غذا و اسکان چهار روز برای هر نفر مبلغ ۲۰۰هزار تومان و اگر به صورت کاروانی تصمیم به سفر داشته باشند، هزینه اتوبوس به این مبلغ اضافه خواهد شد کما اینکه توسط مسئول کاروان می بایست اتوبوس فراهم شود.

وی با بیان اینکه ۱۸ اسفند ماه آخرین مهلت ثبت نام می باشد، عنوان کرد: شهروندان استان کرمان می توانند جهت کسب اطلاعات و انجام ثبت نام با شماره ۰۹۱۳۴۴۲۰۳۵۰  تماس بگیرند و در بازه های زمانی، ۱۲ تا ۱۵ اسفند،  ۱۵ تا ۱۸ اسفند و ۱۸ تا ۲۱ اسفند به اردوی راهیان نور عزیمت کنند.

برچسب ها: راهیان نور ، شخصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار