دعوت مسئولان ورزش کردستان از مردم برای شرکت گسترده در انتخابات

مسئولان ورزش کردستان از جمله سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان از جامعه ورزشکار و مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت کرد.

آمنه غلام ویسی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان روز پنجشنبه انتخابات را بسیار مهم دانست و بر لزوم انتخاب افراد اصلح در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری توسط مردم به ویژه جامعه ورزش و جوانان تاکید کرد.

وی افزود: بدون شک تحقق و نتیجه گیری بسیاری از فعالیت های دولت در استان کردستان به حضور پررنگ مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب فرد اصلح و دارای توانایی قدرت چانه زنی در مجلس منوط است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان انتخابات را نمود مردمی بودن و قدرت ملت ایران دانست و ادامه داد: حضور در انتخابات ۱۱ اسفند مایه سربلندی ایران و ایرانی است و به طور قطع مردم ما در روز ۱۱ اسفندماه بار دیگر با شرکت در انتخابات به تمامی دنیا نشان می دهند که باوجود اختلاف سلیقه ها پای نظام جمهوری اسلامی ایستاده و بر سر حق تعین سرنوشت خود به عنوان شهروند ایرانی پافشاری خواهند کرد.

غلام ویسی یادآور شد: خوشبختانه شور و نشاط خاصی در انتخابات امسال جاری است و از همه اقشار نامزدهایی برای راه یابی به مجلس حضور دارند و امیدوارم مردم با آگاهی کامل از توانایی کاندیداهای انتخاباتی رای خود را به شخصی که بتواند برای توسعه و آبادانی استان گام بردارد، بدهند.

وی اضافه کرد: تلاش کنیم کسانی را برای ورود به مجلس انتخاب کنیم که دغدغه مسائل و مشکلات مردم به ویژه جوانان را داشته و بتوانند در قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون قوی عمل کنند.

غلام ویسی آحاد مردم به ویژه جوانان و ورزشکاران را برای مشارکت حداکثری در این رویداد ملی فراخواند و گفت: جوانان به عنوان آینده سازان مملکت با حضور گسترده در انتخابات باید تعیین کننده آبادانی و پیشرفت میهن خود باشند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان اضافه کرد: قهرمانان و ورزشکاران ما آنچنان که در میادین ورزشی برای به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان از هیچ کوششی فروگذاری نکرده و حتی تا پای جان تلاش می کنند، روز جمعه یازدهم اسفندماه نیز برای خلق حماسه‌ای دیگر آماده هستند و با حضور پرنگ خود حمایت خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی را اعلام خواهند ‌کرد.

وی ابراز امیداوری کرد که ثمره این حضور پررنگ و شور و نشاط انتخاباتی در میان جوانان توسعه و آبادانی ایران اسلامی در تمامی زمینه ها و نماینگر قدرت ملی کشورمان در عرصه بین المللی باشد.

حماسه ساز بودن ورزشکاران در انتخابات

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان هم به اهمیت شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند اشاره کرد و گفت: ورزشکاران کردستانی در تمامی دوره های انتخابات حماسه ساز بوده اند.

فرزاد خاکی ادامه داد: ورزشکاران کردستانی در ادوار گذشته انتخابات همواره حماسه ساز بوده و این بار نیز از آنان برای حضور پرشور در پای صندوق های رای همچون گذشته و خلق حماسه ایی دیگر در روز جمعه یازدهم اسفند ماه دعوت می کنم.

وی افزود: جامعه ورزشی استان و اعضای هیات های ورزشی کردستان با آگاهی به تاثیر حضور خود در آینده توسعه ورزش کردستان روز جمعه به پای صندوق های رای خواهند رفت و با انتخاب فرد اصلح و شایسته خدمتگزاری به حوزه ورزش و ورزشکاران یک بار دیگر اهمیت نقش جوانان و ورزشکاران در تعیین سرنوشت آینده کشور را نشان خواهند داد.

خاکی یادآور شد:️ انتخابات نماد مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی ایران و فرصتی برای مشارکت مردم به ویژه جوانان در تصمیم گیری های کلان برای آینده میهن اسلامی مان است.

انتخابات فرآیندی برای توسعه استان است

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان کردستان هم انتخابات را فرآیندی مهم در راستای توسعه و پیشرفت میهن اسلامی ایران عنوان کرد و از جوانان به ویژه جامعه ورزشکاران روستایی خواست تا با آگاهی به توانمندی‌ کاندیداها شخص اصلح و شایسته را برای بدست گرفتن زمام پیشرفت استان انتخاب کنند.

سیروان بهرامی انتخابات را نقطه عطفی برای ساختن ایران قوی و قدرتمند دانست و افزود: مردم شریف و نجیب کردستان با حضور حداکثری در انتخابات ضمن انتخاب فرد اصلح برای نمایندگی، در حق تعیین سرنوشت و آینده خود مشارکت اساسی خواهند داشت.

وی توسعه مناطق روستایی در تمامی زمینه ها به ویژه زیرساخت‌های ورزشی را در گرو مشارکت بالای جوانان و برگزیدن فردی توانا برای این مهم بیان کرد و تمامی مردم را به حماسه حضور در انتخابات روز جمعه یازدهم اسفند ماه دعوت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.