استاندار تهران:

حضور موثر مردم استان تهران پای صندوق‌های رأی/ مشکلی در دستگاه‌های احراز هویت نداریم

استاندار تهران گفت: هیچ مشکلی در دستگاه‌های احراز هویت نداریم و شاهد حضور مؤثر و پر معنای مردم استان تهران پای صندوق‌های رأی هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری در حاشیه برگزاری جلسه ستاد انتخابات گفت: در استان تهران شش هزار و ۸۱۱ شعبه رأی از صبح اول وقت فعال شده است.  

وی افزود: سیستم‌های استعلامات احراز هویت در تمام شعب فعال است و رأس ساعت هشت صبح با حضور مقام معظم رهبری در صندوق ۱۱۰ فرآیند انتخابات آغاز شد.  

استاندار تهران با بیان این که شاهد حضور مؤثر و پر معنا پای صندوق‌های رأی هستیم، گفت: در برخی موارد برای دستگاه‌های احراز هویت مشکلاتی پیش آمد، که با حضور سریع همکاران بنده این مشکل رفع شد و هم اکنون هیچ مشکلی برای احراز هویت از طریق سیستم انتخاباتی نداریم و افراد می‌توانند، با هرکدام از مدارک چهار یا پنجگانه امکان رأی دادن دارند.  

وی افزود: رأی گیری تا ساعت ۱۸ ادامه دارد و اگر لازم به تمدید زمان انتخابات بود، با اخذ مجوز‌ها از وزارت کشور و شورای نگهبان زمان رأی گیری تمدید می‌شود.  

فخاری از مردم استان تهران خواست، در ساعات اولیه پای صندوق‌ها حاضر شوند و گفت: هرچه به زمان پایان اخذ رأی نزدیک می‌شویم، شعب شلوغ‌تر می‌شوند و برای این که وقت کمتری از رأی دهندگان گرفته شود، از عزیزان می‌خواهیم، در ساعات اولیه پای صندوق‌ها حاضر شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار