اعزام ۲ مصدوم حادثه فیلمبرداری سریال سلمان فارسی از شاهرود به تهران

رییس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود گفت: ۲ نفر از مصدومان حادثه فیلمبرداری سریال سلمان فارسی در روستای خیج به علت شکستگی‌های متعدد به تهران اعزام شدند.

هوفر رفیعی رییس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود گفت: تعداد مصدومان اعزامی از حادثه  فیلمبرداری سریال سلمان فارسی در روز پنجشنبه گذشته به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود پنج نفر بود که ۲ نفر به نام‌های محمدعلی گرگانی و مهدی جزیی به صورت سرپایی در محل اورژانس این بیمارستان مداوا و همان زمان مرخص شدند.

وی با اشاره به اینکه سه نفر دیگر به نام‌های مصطفی نوروزی، علیرضا یوسف‌زاده و علی عجم، پس از اعزام به بیمارستان بستری شدند، ادامه داد: مصطفی نوروزی پس از یک روز بستری و تحت نظر بودن، از بیمارستان مرخص شد.

رییس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود ابراز کرد: علیرضا یوسف‌زاده برای ادامه درمان به بیمارستان اختر تهران اعزام شد و علی عجم نیز در حال اعزام است.

رفیعی با بیان اینکه حال عمومی این ۲ مصدوم رضایت‌بخش است، تصریح کرد: یوسف‌زاده و عجم به دلیل شکستگی‌های متعدد برای ادامه درمان به تهران اعزام شدند.

این حادثه بر روی یک پل معلق چوبی و سنگی رخ داد که حدود یک متر با زمین فاصله داشت و متصل به ۲ ستون بود. تعداد زیادی هنرور برای تمرین روی این پل رفته بودند که پل نتوانست این فشار را تحمل کند.

در این حادثه که در محل فیلمبرداری در روستای خیج شاهرود اتفاق افتاد، پنج نفر مصدوم شدند و ۲ نفر جان باختند. مصدومان حادثه با بالگرد اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اعزام شدند.

سریال «سلمان فارسی» محصول مرکز سیما فیلم سازمان صداوسیما به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری و تهیه کنندگی حسین طاهری است که فیلمبرداری فصل ایران ساسانی آن در شهرک سینمایی ایران (غزالی) و استان سمنان ادامه دارد.

این سریال در سه فصل دوران ایران ساسانی، امپراتوری بیزانس و حجاز صدر اسام به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اسلام (ص) می‌پردازد. با پایان فیلمبرداری فصل بیزانس، حدود پنج ماه است که فیلمبرداری فصل ایران ساسانی آن آغاز شده است.

تاکنون بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی، علیرضا شجاع نوری، داریوش فرهنگ، محمدرضا هدایتی، بهناز توکلی، احترام برومند، رامونا شاه، علی دهکردی، مرحوم چنگیز جلیلوند، مهدی فقیه، محمدجواد جعفرپور، علیرضا مهران، چند بازیگر خارجی از ارمنستان، یونان، مراکش و تونس و حدود ۱۵۰۰ بازیگر تئاتر و بومی جلوی دوربین این سریال رفته‌اند. سریال سلمان فارسی در ۶۰ قسمت و از سال ۱۴۰۵ پخش خواهد شد.

فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری ادامه دارد. ساخت این سریال که به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اسلام (ص) می‌پردازد، از نیمه تابستان امسال به بخش ایران باستان رسید. ساخت این سریال که به سفارش سیما فیلم و توسط زلال فیلم ساخته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۲۳ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
خدابیامرزدشون
ار ارتفاع یک متری چطور اخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
فیلمبرداری فورا باید متوقف بشه و کارگردان و عوامل محاکمه بشن جون مردم بازیچه نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
چرا دو جان باخته را پنهان مي كنيد!!!!! دو مرحوم را پيش خود نگهداشتيد، اعزام نمي كنيد؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
پل یک متر از سطح زمین معلق بوده،
۲ نفر جان باختند