اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌های محدوده شهری در استان سمنان

اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان سمنان در خصوص اختصاص زمین برای ادامه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌های داخل محدوده سه شهر سمنان، دامغان و گرمسار موافقت کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در تشریح مصوبات این نشست گفت: با توجه به برخی مشکلات برای تامین زمین اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های بزرگ، بر اساس مصوبه دولت با الحاق اراضی روستا‌های در محدوده شهر‌ها امکان اختصاص زمین رایگان ۹۹ ساله به این طرح تسهیل شده است.

محمد حمیدی افزود: با بررسی‌های بعمل آمده و بر اساس موافقت اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان سمنان در این مرحله با الحاق ۴۵ هکتاز زمین در سه شهر سمنان، دامغان و گرمسار موافقت شد.

به گفته وی این زمین‌ها در قطعات ۲۰۰ متری ویلایی با اولویت متقاضیان ساکن همان روستا و سپس واجدین شرایط شهر همجوار واگذار می‌شود.

استاندار سمنان نیز در این نشست با قدردانی از مردم و برگزار کنندگان انتخابات به اولویت‌های کاری مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در پایان سال اشاره کرد و گفت: رسیدگی به امور معیشتی مردم، تامین اقلام مورد نیاز ماه مبارک رمضان و توزیع آن و نیز ارائه خدمات خرید‌های شب عید از مهمترین اقدامات پیش روی مسئولان اجرایی تا پایان سال خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار