برپایی ۲۷ نمایشگاه نوروزی صنایع‌ دستی در مازندران

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از برپایی ۲۷ نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی در استان خبر داد.

حسین ایزدی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران گفت: ۲۷ نمایشگاه صنایع دستی در غالب ۶۲۵ غرفه در شهر‌های گلوگاه، بهشهر، نکا، ساری، قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار، بابلسر، بابل، آمل، فریدونکنار، محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، شیرود، عباس‌آباد، تنکابن و رامسر ویژه گردشگران نوروزی برگزار می‌شود.

او افزود: جانمایی غرفه‌های صنایع‌دستی در نوروز آتی براساس تجمع گردشگران و استقبال آن‌ها از دست‌ساخته‌های هنری و خرید سوغات و توجیه اقتصادی برپایی نمایشگاه‌ها در سال‌های گذشته انجام گرفته است.

ایزدی از نمایشگاه‌های صنایع‌دستی به‌عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین جاذبه‌های استان در تعطیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: بجز محصولات بومی استان در این نمایشگاه‌ها، به دلیل استقبال گردشگران از نمایشگاه‌های نوروزی مازندران، شاهد هنرمندان بنام کشور هستیم و آثار هنری هنرمندان از سراسر کشور در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی در این نمایشگاه‌ها عرضه می‌شود.

او با بیان این مطلب که مازندران ظرفیت خوبی در زمینه رشته‌های مختلف صنایع‌دستی دارد و ما آمادگی داریم بازارچه و نمایشگاه دائمی دائر کنیم، افزود: در صورت تامین فضای مناسب و اختصاص آن به احداث بازارچه صنایع‌دستی این مهم محقق می‌شود و بخشی از دغدغه‌های هنرمندان در مورد بازاریابی و فروش محصولات مرتفع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار