معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها صندوق کارآفرینی امید کشور:

صندوق کارآفرینی امید کشور ۶.۶ همت تسهیلات پرداخت کرد

گل محمدی گفت: صندوق کارآفرینی امید از ابتدای سال جاری تاکنون موفق به پرداخت ۶.۶ همت تسهیلات در حوزه کسب و کار پرداخت کرده است.

حمیدرضا گل محمدی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها صندوق کارآفرینی امید کشور در آیین تکریم و معارفه مدیر صندوق کارآفرینی امید در استان بوشهر اظهار کرد: در وصول مطالبات نیز عملکردی خوبی حاصل شده و استان بوشهر نیز در این شاخص در بین ۶ استان برتر کشور قرار دارد.

وی بیان کرد: در شاخص وصول مطالبات نیز میزان وصولی‌ها ۱۰۸ درصد گزارش شده و ان.پی.ال صندوق ۱.۷ است که خیلی اتفاق خوبی است.

شاخص NPL نسبت وام‌های غیرجاری را به کل وام‌های بانک نشان می‌دهد. نسبت NPL بالا به معنای ریسک اعتباری بیشتر و احتمال ضرر است.

او تصریح کرد: شرایط صندوق کارآفرینی امید کشور در کل مناسب است و در حوزه استان‌ها تلاش می‌شود با تقویت ارتباط با مراکز فضا به لحاظ نیروی انسانی، عملیات و راهبردها ارتقاء بیشتری پیدا کند.

وی یادآور شد: صندوق کارآفرینی بیشتر با کسب و کارهای خرد و کوچک و متوسط مواجه بوده و بر همین اساس دعای خیر مردم همواره حامی و پشتیبان این مجموعه بوده است.

گل محمدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: استان بوشهر در حوزه وصول مطالبات، پرداخت و تجهیز منابع به عنوان رئوس عملیات اوضاع بسیار خوبی دارد و در این زمینه عملکرد هادی تمجیدی مدیر صندوق کارآفرینی استان قابل تقدیر و ستایش است.

وی بیان کرد: امید است تمجیدی در سنگر و جایگاه‌های دیگر نیز منشاء خدماتی ارزشمند باشد چراکه بدون تردید تجارب و ظرفیت ارزشمند وی برای فعالیت صندوق در استان بوشهر بسیار راه‌گشا خواهد بود.

گل محمدی یادآور شد: استان بوشهر در سال ۱۴۰۱، ۱۰۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پرداخت پرداخت کرده که این میزان در سال جاری (تا به امروز ) با افزایش حدود ۵۰ درصدی به ۱۶۰ میلیارد تومان ر سیده است.
وی ادامه داد: در حوزه تجهیز منابع نیز با ظرفیت‌های ایجاد شده در استان بوشهر و انعقاد تفاهمنامه حرکت خوبی در این استان آغاز شده است.
گل محمدی افزود: هاشمی مدیر جدید صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و از نیروهای توانمند، ارزشی و با تجربه‌ است که امید است موفقیت‌های وی در صندوق نیز تداوم داشته باشد.
وی اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید کشور در سال جاری حدود ۶.۶ همت تسهیلات پرداخت کرده که این میزان در تاریخ صندوق رکورد محسوب می‌شود.

سرپرست مدیریت صندوق کارآفرینی امید شعبه استان بوشهر نیز گفت: امید است از این امتحان و اعتمادی که از سوی مسئولان ارشد صندوق کارآفرینی امید، استاندار بوشهر و معاونانش به اینجانب شده سربلند بیرون آمده و وظایف خود را به نحو مطلوبی به جا بیاورم.

سید مهدی هاشمی افزود: در انتخابات اخیر مردم حضور پرشوری داشتند که این حضور و مشارکت ارزشمند بار مسئولیت و رسالت مسئولان را دوچندان کرده و باید خادمی شایسته برای آنان باشیم.

وی ادامه داد: به عنوان مدیری مطالبه‌گر از ستاد برای پیشبرد رسالت‌های سازمانی و خدمت رسانی شایسته به مردم استان بوشهر تلاش و اهتمام جدی خواهم داشت.

هاشمی همچنین از هادی تمجیدی مدیر سابق صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر قدردانی کرد.

مدیر سابق صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر نیز گفت: در ابتدای سال برنامه‌ریزی برلی پرداخت ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات انجام شد که انتظار می‌رود با باز شدن ماژول این مهم تا پایان هفته جاری محقق شود.

هادی تمجیدی افزود: صندوق کارآفرینی امید شعبه استان بوشهر در شاخص وصول مطالبات که میانگین کشوری ۱.۷ درصد است با سهم ۲ دهم درصدی رتبه نخست کشور را دارا است.
وی ادامه داد: در بدو ورودم به مدیریت صندوق کارآفرینی استان بوشهر، این استان ۴۰۰ پرونده مشکوک الوصول داشت که این عدد اکنون صفر شده و شمار پرونده‌های معوق نیز تنها یک فقره است.

در این آیین با تقدیر از هادی تمجیدی، سید مهدی هاشمی معاون سابق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان سرپرست صندوق کارآفرینی امید شعبه استان بوشهر معارفه شد.

این آیین با حضور قدمی مدیرکل حراست و نجفی مدیر امور شعب و استانها صندوق کارآفرینی امید کشور برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
سلام شما را به خدا گران فروشی و عدم درج قیمت در مسافرخانه های قم پیگیری نمایید .10مترجا را شبی 300هزارتومان گران‌فروشی میکند .درصورتی که نرخنامه 200هزارتومان است