از سوی ستاد طرح شهید‌آرمان صورت گرفت؛

برگزاری اردوی ۲ روزه «نوجوانان آرمان مهدوی» با حضور ۲ هزار دانش‌آموز تهرانی

حجت الاسلام کشوری نژاد گفت: اردوی نوجوانان آرمان مهدوی، با حضور ۲ هزار دانش آموز تهرانی، در راستای آشنا کردن نوجوانان با شیوه سبک زندگی مهدوی به مدت ۲ روز در شهر مقدس قم برگزار شد.

حجت الاسلام علی کشوری نژاد، مسئول ستاد طرح شهید آرمان،  از برگزاری اردوی دو روزه نوجوانان آرمان مهدوی خبرداد و اظهارداشت: این اردو با هدف آشنا کردن نوجوانان با شرایط منتظران ظهور و شیوه سبک زندگی مهدوی، به مدت ۲ روز در قم برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این اردو بالغ بر ۲ هزار دانش آموز دختر و پسر مقطع متوسطه حضور داشتند، گفت: در نخستین روز از این اردو، نوجوانان تهرانی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) حضور یافته و به زیارت آن حضرت رفتند.

مسئول ستاد طرح شهید آرمان، با اشاره به دیگر برنامه‌های اردوی دو روزه نوجوانان آرمان مهدوی، بیان کرد: نوجوانان تهرانی، پس از زیارت حضرت معصومه (س) در مدارس مقطع متوسطه دوم و سوم اسکان پیدا کرده و در آنجا برنامه‌های آموزشی، تفریحی و تربیتی داشتند.

حجت الاسلام کشوری نژاد اضافه کرد: در روز دوم این اردو، نوجوانان تهرانی، وارد مسیر پیاده روی حرم تا حرم شده و جلوه‌ای از نوجوانان آرمان مهدوی را شکل دادند.

وی ادامه داد: در این اردو تلاش شد تا نوجوانان زیارت اولی را به حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران ببریم که در روز دوم اردو و پس از اقامه نماز ظهر و عصر، عهدنامه نوجوانان آرمانی تهران، با امام زمان (عج) قرائت شد.

مسئول ستاد طرح شهید آرمان، در پایان گفت: یکی از اقدامات اصلی ستاد طرح شهید آرمان، توجه به مسأله تربیت دینی دانش‌آموزان است که بحمدالله این مهم با همکاری وزارت آموزش و پرورش در جریان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار