خطیب نماز جمعه همدان:

فضای رقابت و انتخابات تمام شد منتخبان مجلس، پاسخ اعتماد مردم را با خدمتی صادقانه بدهند

امام جمعه همدان گفت: مردم با وجود همه مشکلات در انتخابات شرکت کردند اکنون نوبت منتخبان مجلس است که پاسخ این اعتماد را با خدمتی صادقانه بدهند.

 حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه  با بیان اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان باید خانه‌تکانی از وجود خود آغاز و آلودگی‌های درونی را پاک کنیم گفت: باید از مردم همدان به خاطر مشارکت در برگزاری انتخابات که بیش از ۴۴ درصد مشارکت را محقق کردند، تقدیر و تشکر کرد. 

 او ضمن قدر دانی از حضور پرشکوه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند خطاب به همه منتخبان خانه ملت گفت: مبارک بودن این مسئولیت‌ها زمانی است که به آخرت ما صدمه نزند و مقدمه رشد وخدمت به مردم را فراهم کند.

امام جمعه همدان همچنین خطاب به نامزد‌های معترض به نتیجه انتخابات گفت: فضای رقابت و انتخابات تمام شده و الان وقت همدلی وهمراهی است و نامزد‌های معترض باید اعتراض خود را از مجاری قانونی دنبال کنند و از تهمت و گمانه زنی‌های بدون علت پرهیز کنند.

 حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی با اشاره به ساز وکار انتخابات وتبلیغات گفت: تبیلغات انتخاباتی نیازمند اصلاح است و باید با همفکری با استادان، نخبگان حوزوی و دانشگاهی در طراحی تبلیغات باید سازوکار‌هایی تعبیه شود که آسیبی در پی نداشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.