تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال استان همدان

استاندار همدان گفت: ۱۱۵ درصد تعهدات اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۲ محقق شده است.

علیرضاقاسمی‌فرزاد با بیان اینکه ۱۱۵ درصد تعهد اشتغال امسال استان محقق شده است، گفت: تعهد اشتغال استان امسال ۲۰ هزار و ۷۰۶ بود که ۲۳ هزار ۸۴۹ شغل ایجاد شده است. 

او گفت: یکی از بالاترین ضرایب صحت‌سنجی، با ۸۵ درصد در استان همدان است که امیدواریم به بالای ۹۰ درصد برسیم.

استاندار همدان گفت: ۸۶ درصد اعتبارات مشاغل خانگی با بهره پایین، جذب شده و مابقی اعتبارات را دبیرخانه در فرصت باقی مانده پیگیری کند و دستگاه‌هایی که سهمیه آنها باقی مانده معرفی گردد و بانک‌ها هم برای تسریع در پرداخت تسهیلات اقدام کنند.

استاندار همدان افزود: در راستای تبصره ۱۸ بند الف مشاغل خانگی هم وضعیت مطلوبی داریم و تاکید بر این شد که سرمایه گذاری برای ایجاد زیرساخت‌ها در استان با توجه به نیاز و پیش بینی بازار چه در مصرف داخل چه در صادرات باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان هم گفت: ۲۱ دستگاه اجرایی مسئول انجام تعهدات اشتغالزایی هستند که تاکنون بهزیستی، پارک علم و فناوری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و رزن، اسدآباد و نهاوند بالاترین تحقق اشتغال را در استان همدان داشتند.

یوسف شعبانی گفت: در حوزه مشاغل خانگی ۱۶۱ میلیارد تومان تعهد استان همدان بود که در ۶۰۰ رسته شغلی در سال جاری تسهیلات پرداخت شد و تاکنون ۱۰۷ میلیارد تومان معادل ۶۶ درصد تسهیلات جذب شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار