توقف ماشین‌های سنگین در ورودی روستای عزیزکندی هشترود

فرماندار هشترود نسبت به توقف ماشین‌های سنگین در ورودی روستای عزیزکندی در اتوبان پیامبر اعظم (ص) هشدار داد.

فرید قشلاقی در جلسه شورای ترافیک گفت: متاسفانه تنها ورودی از سمت اتوبان پیامبر اعظم به شهر هشترود از روستای عزیز کندی است که ماشین‌های سنگین اعم از تریلی و کامیون و در برخی موارد اتوبوس‌ها هم توقف می‌کنند که باعث بروز تصادف علی الخصوص در شب برای مسافران و شهروندان هشترودی که به شهر هشترود می‌تواهند وارد شوند می‌شود.

وی گفت: پلیس راه یا مسئولین آزاد راه باید نسبت به ساماندهی تریلی‌ها و کامیون‌های متوقف شده در این محدوده فکر اساسی بکنند، زیرا جان مردم علی الخصوص مسافران نوروزی که می‌خواهند از این سمت وارد شهر بشوند در خطر جدی است. 

وی همچنین خواستار حذف و ترمیم چاله‌های اتوبان پیامبر اعظم حدفاصل هشترود به میانه و هشترود به بستان آباد را شد و گفت: متاسفانه وجود چاله‌های بزرگ در ابن اتوبان در حد فاصل شهرستان هشترود آن قدر زیاد است که در مواقعی رانندگان برای رد کردن چاله منجر به تصادف می‌شوند.

وی روشنایی گردنه نصیر آباد را ضروری دانست و خواستار آن شد وافزود: نبود روشنایی لازم در این گردنه باعث عدم دید رانندگان می‌شود.

فرماندار هشترود به ضعیف بودن خط کشی در اتوبان هم اشاره نمود و گفت: خط کشی‌ها از بین رفته و دید رانندگان را در مواقع بارندگی مخصوصا در شب با دشواری روبرو می‌کند.

 قشلاقی گفت: نبود آتش نشانی مخصوص در اتوبان هم یکی از معضلات مهمی برای شهرستان تبدیل شده، زیرا در مواقع تصادفات منجر به آتش سوزی باید از شهر هشترود  یا شهر نظرکهریزی برای امداد بروند که اگر در این زمان حادثه‌ای در این شهر‌ها رخ بدهد آتش نشانی برای خاموش کردن و مهار آن وجود نخواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار