کشف، شناسایی، رهگیری و انهدام چهار مأموریت پدافند هوایی شمال شرق کشور

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور گفت: پدافند هوایی شمال شرق کشور چهارمأموریت کشف، شناسایی، رهگیری و انهدام را برعهده دارد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور گفت:این مراسم برای بررسی وضعیت سربازان در ماه مبارک رمضان و رفع مشکلات سربازان، گوش دادن به در دل آنها و ایجاد انگیزه و روحیه به سربازان برگزار شد.
امیر معصومیان با بیان اینکه کشف، شناسایی، رهگیری و انهدام چهار مأموریت پدافند هوایی شمال شرق کشور است که در حوزه هوایی انجام می‌شود، اظهار کرد: ما در منطقه شمال شرق یکی از پازل‌های نه‌گانه پدافند هوایی کشور هستیم و در زمان صلح یکی از مأموریت‌های اصلی ما ترانزیت هوایی است که باعث شده ایران به عنوان یکی از فضا‌های امن در خاورمیانه مطرح شود.

وی ادامه داد: ارتقا و تجهیز سامانه‌ها در طول بیش از یک دهه که از استقلال پدافند هوایی می‌گذرد، از توانمندی‌های این نیرو است. همچنین توانسته‌ایم رابطه خوبی با صنایع داخلی داشته باشیم و امروز بسیاری از تجهیزات مورد نیاز ما بومی‌سازی شده است. در حال حاضر در حوزه ساخت سامانه‌های موشکی، توپخانه‌ای، راداری و تمام تجهیزاتی که یک پدافند هوایی مقتدر نیاز دارد، به خودکفایی رسیده‌ایم.

امیر معصومیان افزود:خوشبختانه امروز با تنوع سامانه‌های پدافندی ساخت داخل، جزو کشور‌هایی هستیم که مستحکم‌ترین نیروی پدافند هوایی را در منطقه داردوی همچنین به توجه واهتمام هرچه بیشتر جوانان در ایام ماه مبارک رمضان به قران کریم تاکید نمود وافزود: رمضان بهار قران وماه نزول این کتاب زندگی است که انتظارمی رود دراین ماه نیرو‌های کادر و وظیفه توجه ویژه‌ای به آن کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار