استفاده بیش از ۴۳۹ هزار خانوار همدانی از طرح کالابرگ الکترونیکی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: تاکنون ۴۳۹ هزار و ۴۴۰ خانوار این استان از کالا برگ الکترونیک استفاده و با یارانه دریافتی خود در این طرح اقدام به خرید کالا‌های اساسی کرده اند.

یوسف شعبانی با بیان اینکه طرح کالابرگ الکترونیکی با استقبال خوبی مواجه شده است گفت: سه هزار و ۶۱۲ پایانه فروشگاهی در قالب ۱۶۹ فروشگاه‌های زنجیره‌ای با ۳۰۵ صندوق و سه هزار و ۴۴۳ فروشگاه صنفی با سه هزار و ۴۶۲ صندوق در سطح این استان در اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی خدمت رسانی می‌کنند.

 او افزود: تاکنون حدود ۹۸۵ هزار و ۴۶۶ تراکنش از فروشگاه‌های طرف قرارداد به ثبت رسیده است که این پوشش رشد چشمگیری داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: در قالب کالا برگ الکترونیکی از ابتدای سال جاری یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال علاوه بر یارانه به خانوار‌های دهک یک تا هفت به شرط خرید الکترونیکی اضافه شده که اگر ۵۰ درصد از مبلغ یارانه خود را خرید الکترونیکی داشته باشند مشمول استفاده از این کمک مضاعف هستند.

شعبانی گفت: برخی فروشگاه‌های همدان، در طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک مرتکب تخلف شده و مردم را مجبور می‌کنند کالا‌های دیگر (غیر از طرح کالابرگ) دریافت کنند.

او از مردم خواست هر گونه تخلف در طرح کالابرگ الکترونیک را به اداره صنعت، معدن و تجارت یا اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گزارش کنند و یا با سامانه ۰۲۱۶۳۶۹ تماس بگیرند.
خبر‌های مرتبط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.