ترافیک سنگین در محور‌های چالوس و هراز/ مسافران قبل از سفر از آخرین وضعیت ترافیکی مطلع شوند

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز و محور کرج _ قزوین گزارش شده است.

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تردد از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا بایجان در اکثر مقاطع گزارش شده است.

وی افزود:  تردد روان در محور فیروزکوه آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است.

او گفت: محور چالوس دارای بارش برف و باران و محور هراز و آزادراه قزوین - رشت دارای باران و سایر محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی است‌.

محرابی نیا در خصوص آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور ها گفت: ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده های مهرویلا، مهرشهر و محمدیه گزارش شده است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در خصوص آخرین وضعیت جوی محورها هم گفت: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل وکردستان را شاهد هستیم. 

وی افزود: بارش باران در برخی از محورهای استان های البرز، تهران، گیلان، قزوین، زنجان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی،کرمان، فارس، لرستان، کهکیلویه و بویراحمد و خراسان شمالی گزارش شده است.

محرابی نیا یادآور شد: با توجه به افزایش حجم ترافیکی مسافران حتما پیش از عزیمت از آخرین وضعیت ترافیکی از طریق سامانه ۱۴۱ مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار