امام جمعه کرمان با انتقاد از روزه خواری:

گزارش ها از روزه خواری زیاد است

امام جمعه کرمان خواستار حفظ حرمت ماه رمضان توسط مسافران نوروزی شد.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در اولین نمازجمعه سال نو که درمصلی امام علی کرمان برگزار شد، گفت:متاسفانه بعضی‌ها شان و جایگاه و حرمت این ماه را رعایت نمی‌کنند و گزارش‌ها در مورد روزه‌خواری‌ها کم نیست که هم مسئولین مربوطه و هم مردم باید برخورد کنند.

وی افزود : گرچه ماه مبارک امسال مقارن نوروز است و مسافران اجازه دارند روزه نگیرند، اما اجازه روزه خواری در ملا عام را ندارند.

وی سپس با اشاره به اینکه انتخابات با سلامتی و امنیت پشت سر گذاشته شده و شورای نگهبان در حال تایید صحت حوزه‌های انتخابیه است؛ اظهار کرد : اگر جایی ایراد و اشکالی در حد تاثیرگذاری در رأی مردم باشد از دید شورای نگهبان مخفی نمی ماند. 

امام جمعه کرمان به راهبرد‌های رهبری در پیام و سخنرانی نوروزی اشاره و آن را دارای نکات برجسته فراوان برای افق آینده چه در سال جاری و آینده دانست.

حجت الاسلام علیدادی بیان کرد: تولید هم نیازمند جهش جدی است و دولت باید بستر را برای بکار گرفتن مردم و بخش‌های خصوصی سالم و بدون رانت فراهم کند. 

وی تصریح کرد:  درنهایت همه باید کمک کنند با رونق تولید و رونق اقتصادی، معیشت را تحت تاثیر قرار دهد و کشور را از مشکلات معیشتی که خانواده‌ها را آزرده خاطر می‌کند، دور کنیم. 

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی با تاکید بر اینکه فعالان سیاسی باید به توصیه‌های رهبری توجه و جوانان نیز جلوتر از نقشه دشمن حرکت کنند؛ حوادث غزه را مورد توجه قرار داد و گفت:مبارزان غزه سنگین‌ترین شکست نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تاریخی را بر رژیم جعلی وارد کردند، اما ندای دفاع از انسانیت در مجامع حقوقی بین المللی خاموش و هیچ صدایی از انسانیت در مجامع حقوقی دفاع نمی‌کند.

 حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: با این دنیای چند چهره و پر از نفاق مواجه هستیم، اما به فضل خدا ملت فلسطین و حماس و جنبش جهاداسلامی هم پیروز میدان است و هم درسی به آمریکا و اذناب او خواهد داد که فراموش نشود که ملت شجاع و رشید فلسطین با اتکاء بر دارایی‌های خود پیروز است.

وی گفت: آمریکایی‌ها می‌خواستند این شکست بزرگ خود را به ایران نسبت دهند تا عظمت کار جوانان حماس را پایین آورده و بخشی از حقارت خود را جبران کنند، اما همه می‌دانند مقاومت اسلامی و فلسطین و حماس و جهاد اسلامی توان شکست و نابودی اسرائیل را دارد . 

برچسب ها: روزه خواری ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار