۱۶ مسجد میزبان اعتکاف رمضانیه در استان همدان

مسئول ستاد مردمی اعتکاف همدان گفت: به منظور برگزاری مراسم معنوی اعتکاف رمضانیه ۱۶ مسجد در همدان در نظر گرفته شده است.

مهدی صلواتیان ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و تقارن آن با بهار طبیعت تصریح کرد: سال گذشته ۱۲۲ مسجد استان همدان میزبان مراسم اعتکاف در ماه رجب بود که بیش از ۱۵ هزار نفر در این مساجد معتکف شدند.

مسئول ستاد مردمی اعتکاف استان همدان با اشاره به استقبال خوب مردم استان از مراسم معنوی اعتکاف افزود: دراین راستا قرار است که اعتکاف ماه رمضان نیز در دهه پایانی ماه رمضان برگزار شود.

 مسئول ستاد مردمی اعتکاف همدان افزود: در راستای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف رمضانیه ۱۶ مسجد برای برگزاری این مراسم در نظر گرفته شده که قطعا درهمدان ۵ مسجد اعتکاف خواهیم داشت و برخی روستا‌ها وشهرستان‌ها نیز از جمله شهر صالح آباد، اسداباد، کهنوش، ملایر و دستجرد نیز این مراسم معنوی را خواهند داشت.

صلواتیان با بیان اینکه ثبت‌نام معتکفان ۶ الی ۱۰ فروردین ۱۴۰۳، بعد از ظهر‌ها از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۷:۳۰ در مسجد جامع همدان است گفت: دوره اول اعتکاف در تاریخ ۱۲، ۱۳، ۱۴ فروردین (ویژه عموم مردم)، دوره دوم دوم: ۱۵، ۱۶، ۱۷ فروردین (دانش آموزی، دانشجویی، عمومی) و دوره سوم: ۱۸، ۱۹، ۲۰ فروردین (مادر و فرزند، پدر فرزند، عمومی) برگزار می‌شود.

او گفت: علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم معنوی می‌توانند به مسجد جامع شهر همدان مراجعه کنند و در سایر نقاط استان همدان نیز در مساجد، ثبت‌نام انجام می‌شود.

مسئول ستاد مردمی اعتکاف همدان با اشاره به اینکه مبلغ درنظر گرفته شده برای متعکفان برای حضور در مراسم اعتکاف در همدان را ۳۵۰ هزار تومان است، گفت: متعکفان در روز‌های اعلام شده طی سه دوره ممتعکف می‌شوندکه برنامه‌های مختلفی در ایام اعتکاف از جمله مراسم ختم قرآن، محافل انس با قرآن، مسابقات مختلف، جهاد تبیین، مباحث با محور جوانی جمعیت و فرزندآوری و قرائت دعا‌های مخصوص اعتکاف برای معتکفان در نظر گرفته شده است.

او افزود: علاقمندان برای حضور در مراسم معنوی اعتکاف رمضانیه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۲۶۴۵۸۸۰۳ تماس بگیرند.

برچسب ها: اعتکاف ، ستاد مردمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.