دستگیری ۲۳۵ معتاد متجاهر و خرده‌فروش مواد مخدر در اردبیل

جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: تعداد ۲۳۵ نفر از معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر در طرح آرامش در شهر در سطح استان دستگیر شدند.

عادل منیر گفت: طرح عملیاتی آرامش در شهر به منظور برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر به مدت ۷۲ ساعت توسط پلیس مبارزه با مواد پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان و کلانتری‌ها و پاسگاه‌های تابعه استان انجام شد.

او افزود: در قالب اجرای این طرح تعداد ۲۳۵ نفر اعم از ۲۰۵ نفر از معتادان متجاهر و ۳۰ نفر مواد فروش به عنوان خرده فروشان در سطح استان شناسایی و جمع آوری شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل ادامه داد: هم‌چنین در پی اجرای این طرح، انواع مواد مخدر به میزان قابل ملاحظه‌ای کشف و تعداد ۹ دستگاه خودرو نیز در ارتباط با این موضوع توقیف شد و ضمن تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع قضایی شد. 

منیر با اشاره به اینکه طرح آرامش در شهر در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و به منظور افزایش احساس امنیت فردی و اجتماعی اجرایی می‌شود عنوان کرد: عموم شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه موضوع مشکوک ضمن تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ و ۱۳۰ خدمت‌گزاران خود در انتظامی استان را یاری کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.