تجمع مردم تبریز در حمایت از غزه

شب گذشته جمعی از مردم تبریز در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفای غزه در میدان ساعت تجمع کردند.

جمعی از مردم و دانشجویان تبریز شب گذشته در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی مقابل میدان ساعت تجمع کردند و با سر دادن شعار علیه رژیم اشغالگر قدس خواستار برخورد نهاد‌های بین‌المللی با جنایات جدید این رژیم شدند.

در این تجمع که در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفای غزه انجام شد حاضران با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، القدس لنا، مرگ بر کودک کش، فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است خشم و انزجار خود را از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و سکوت مجامع بین‌المللی اعلام کردند.

همچنین تجمع‌کنندگان با در دست داشتن پلاکارد‌هایی حاوی شعار‌های غزه شده کربلا مهدی بیا مهدی بر تداوم خشم و انزجار خود از این رژیم تاکید کردند.

براساس این گزارش به همت مسلمین قدس رها می‌شود از مشرکین، سرنوشت اسرائیل نابودی و سقوط است، مرگ بر آمریکای مردم فریب، رژیم صهیونسیتی خانه عنکبوت است، رژیم صهیونیستی نابود باید گردد، جنایت صهیونیست زیر سر آمریکاست نیز از دیگر شعار‌های تجمع‌کنندگان در این تجمع بود.

روز قبل خبری تاسف بار از سوی رسانه‌ها مبنی بر حمله به بیمارستان شفا در غزه و هتک حرمت و تجاوز به زنان و دختران فلسطینی منتشر شد و بر این اساس مردم شهر‌های مختلف کشور به صورت خود جوش طی تجمعاتی حمایت خود را از مردم فلسطین نشان داده و رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

 

تجمع مردم تبریز در حمایت از غزه

 

تجمع مردم تبریز در حمایت از غزه

 

تجمع مردم تبریز در حمایت از غزه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار