ایمنی جاده‌ های خراسان جنوبی اولویت اول استان در شرایط فعلی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به فرارسیدن موج دوم سفر‌های نوروزی، شب‌های قدر و تعطیلات عید فطر، ایمنی جاده‌ها اولویت اول استان در شرایط فعلی است که باید به خوبی آن را مدیریت کنیم.

عباس زاده در هفتمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان که در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانسی دستاورد‌های دولت با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفت: برای ایجاد ایمنی لازم در جاده‌های خراسان جنوبی باید نسبت به حضور و آمادگی‌های مورد نیاز خود در این خصوص اطمینان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه نباید حوادث جاده‌ای به جهت کم کاری دستگاه‌های اجرایی مربوط در استان اتفاق بیفتد، افزود: با هدف ایجاد ایمنی در جاده‌ها در صورت نیاز پلیس، راهداری و هلال احمر باید نسبت به تقویت نیرو‌ها و امکانات خود در جاده‌های استان اقدام کنند.

عباس زاده با بیان اینکه در سال جاری تا عید فطر با افزایش تردد در جاده‌های استان مواجه هستیم، گفت: ایمنی جاده‌های خراسان جنوبی اولویت اول استان در شرایط فعلی است و باید تلاش کنیم روند خوب روز‌های گذشته در شب‌های قدر و تعطیلات عید فطر هم تداوم داشته باشد.

معاون پلیس راه استان نیز گفت: تعداد فوتی‌های در تصادفات برونی شهری استان تا به امروز ۶ نفر است که این آمار در سال گذشته در مدت مشابه ۲۰ نفر بوده است.

سرهنگ کاظمی افزود:متخلفانی که پلاک خودروهایشان رو مخدوش می‌کنند، ۱۵ روز خودرویشان توقیف می‌شود.

شاهوردی مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی هم از فعالیت ۳۸ چادر عشایری در استان در طرح بهار خدمت در سطح محور‌های استان خبر داد.

برچسب ها: ایمنی ، جاده ، رانندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار