در اقدامی ابتکاری و نمادین؛

خیابان سفارت رژیم صهیونیستی در لندن، «خیابان نسل‌کشی» نام‌گذاری شد

فعالان حقوق بشر انگلیس امروز در اقدامی ابتکاری علیه رژیم صهیونیستی، خیابان منتهی به سفارت این رژیم را در لندن، خیابان نسل‌کشی نام‌گذاری کردند.

فعالان حقوق بشر از سازمان عفو بین الملل با نصب پلاکاردی نمادین در خیابان نزدیک سفارت رژیم صهیونیستی در لندن، این خیابان را «خیابان نسل‌کشی» نامیدند و علت این اقدام خود را یادآوری جنایات این رژیم در غزه به جهانیان اعلام کردند.

«تام گوها» یکی از فعالان سازمان عفو بین الملل در گفتگو با خبرنگاران درباره نصب این پلاکارد نمادین، گفت: مقامات اسرائیلی باید بدانند که موضوع محاکمه آنها به خاطر نسل کشی جدی است و باید این موضوع را جدی بگیرند.

براساس این گزارش، اعضای سازمان عفو بین الملل در لندن اعلام کردند که نامه‌ای با امضای «ساشا دشموک» مدیر اجرایی سازمان عفو بین‌الملل انگلیس به سفارت رژیم صهیونیستی خواهند فرستاد و درباره تداوم جنایات این رژیم در غزه به دیپلمات‌های صهیونیست هشدار خواهند داد.

پیشتر «اگنس کالامار» مدیر سازمان عفو بین‌الملل نیز با استقبال از قطعنامه سازمان ملل درباره توقف جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، خواستار توقف فوری بمباران وحشیانه این رژیم و برقراری آتش‌بس پایدار در منطقه شد.

کالامار دوشنبه شب در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) نوشت: اسرائیل باید فورا بمباران وحشیانه غزه را متوقف و ارسال کمک‌های بشردوستانه را تسهیل کند.

مدیر سازمان عفو بین‌الملل تاکید کرد: جامعه بین‌المللی اکنون باید بازی سیاسی را کنار بگذارد و با اطمینان از اینکه این قطعنامه راه را برای آتش‌بس پایدار هموار می‌کند، نجات جان انسان‌ها را در اولویت قرار دهد.

قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه، سرانجام پس از نزدیک به ۶ ماه جنگ علیه این باریکه، روز دوشنبه ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ (۲۵ مارس ۲۰۲۴) در شورای امنیت سازمان ملل به تصویب رسید.

جنایات رژیم اشغالگر علیه مردم مظلوم فلسطین، باوجود تصویب این قطعنامه، کماکان ادامه دارد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
ماشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
اقدامی چشمگیر وخبر ساز تر از تجمعات ما ایرانیها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
برای نابودی اسرائیل نیاز به بمب اتمی داریم تا کار را تمام کنیم
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۲۳:۱۶ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
اینک فرزند نامشروع انان چنان در حال جفتک انداختن است که حال ساکنان پدرنازنیش به هم خورد و او بدون انکه انان را جز ادمیزاد به حساب بیاورد در حال هنجارشکنی
آخرین اخبار