امام جمعه گرگان:

عامل اصلی تمام مشکلات و فساد‌های عالم آمریکا است

امام جمعه گرگان گفت: عامل اصلی تمام مشکلات، گرفتاری‌ها و فساد‌های عالم آمریکا است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه گرگان با بیان اینکه عامل اصلی تمام مشکلات، گرفتاری‌ها و فساد‌های عالم آمریکا است و بقیه کشور‌ها از او پیروی می‌کنند گفت: رژیم صهیونیستی به تنهایی کاری از دستش بر نمی‌آید و جنایت‌هایی که انجام می‌دهد با حمایت و پشتیبانی آمریکایی‌هاست.

امام جمعه گرگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: رای بسیار بالای مردم به نظام جمهوری اسلامی در روز ۱۲ فرودین سال ۵۸ برای دنیا غیرقابل تصور و و غیرقابل باور بود و حضرت امام (ره) با رهبری خود، توانست جامعه اسلامی را در راستای ایجاد نظام جمهوری اسلامی همراه کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن شب‌های قدر اشاره کرد و گفت: این ایام بهترین زمان طلب عفو، بخشش، استغفار و خاصه دعا از درگاه خداوند است.

امام جمعه گرگان اضافه کرد: در این ایام سرنوشت یک ساله انسان رقم می‌خورد و فرصت خوبی است تا از خداوند بخواهیم بهترین‌ها را برای ما در نظر بگیرد.

آیت‌الله نورمفیدی همچنین با گرامیداشت سالروز ارتحال آیت‌الله بروجردی، گفت: وی در دوران زندگی‌اش که همزمان با حکومت رضاخان بود، یک عالم مبارز و مخالف با جریانات رضاخانی بود.

وی افزود: آیت‌الله بروجردی در واقع شخصیت بزرگ عالم ربانی، مرجع عالیقدر در مرکزیت شیعه بود و خدمات ارزشمندی به عالم اسلام و تشیع داشت.

منبع: صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.