بارش تگرگ باعث تصادف زنجیره ای در جاده گناباد - قائن شد/ ۱۲ نفر مصدوم شدند

ناپایداری جوی و بارش تگرگ باعث ترافیک موقت جاده‌ای و تصادف زنجیره‌ای در محور گناباد - قائن واقع در جنوب خراسان رضوی شد.

رییس پلیس راه گناباد گفت بر اثر این حادثه و غافلگیری رانندگان ناشی از تگرگ و لغزندگی جاده چهار خودرو دچار آسیب بیشتری شد و تعدادی از سرنشینان مصدوم و مجروح شدند.

سرگرد مجتبی زنگویی طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هم اکنون جاده گناباد - قائن به عنوان حلقه اتصال استانهای خراسان رضوی و جنوبی باز است و تردد در آن جریان دارد.

در همین پیوند مسوول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: ۱۲ نفر مصدوم این حادثه مشکل جسمی جدی ندارند.

محمد حسین اسماعیل زاده طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بدنبال اعلام گزارشی مبنی بر برخورد زنجیره ای چند خودرو سواری در محور گناباد - قاین سه دستگاه آمبولانس به همراه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام و امدادرسانی لازم انجام شد.

وی اظهار کرد: از مجموع ۱۲ مصدوم سانحه چهار نفر برای درمان به بیمارستان علامه بهلول گنابادی انتقال یافتند و هشت مصدوم دیگر توسط کارشناسان اعزامی در داخل اتوبوس آمبولانس به صورت سرپایی درمان و اقدامات لازم برای آنها در محل انجام شد.

همچنین رییس اداره هواشناسی گناباد به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به عبور سامانه ناپایدار جوی از جنوب خراسان رضوی بارشهای رگباری باران همچنان محتمل است.

داریوش شیبانی افزود: همچنین احتمال غبارآلود شدن آسمان، وزش باد شدید و به تبع آن کاهش دید افقی در سطح منطقه وجود خواهد داشت که پیش بینی و تمهیدات لازم را برای مسافران و حتی ساکنان منطقه طلب می کند.

شهرستان گناباد با جاذبه‌های تاریخی همچون قنات قصبه به عنوان قدیمی‌ترین و عمیق‌ترین کاریز جهان در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد مرکز استان خراسان رضوی واقع است

برچسب ها: بارش تگرگ ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار