جمهوری اسلامی نتیجه انقلابی بود که ارزش‌ها را دگرگون کرد

استاندار خراسان شمالی گفت:جمهوری اسلامی را نتیجه انقلابی دانست که ارزش‌ها را دگرگون کرد و به مردم ایران عزت بخشید

حسین نژاد در مراسم محوری روز جمهوری اسلامی در صحن حرم مطهر امامزاده سید عباس بجنورد نقش رهبری دینی و تبعیت مردم از رهبری دینی را در شکل گیری انقلاب مهم و محوری خواند.

 او نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری را اقدامی حکیمانه برای پیشگیری از فتنه‌ها و خصومت‌های استکبار و نقطه عطفی دیگری در مسیر حرکت انقلاب بر شمرد.

محمدرضا حسین نژاد در ادامه، یوم الله ۱۲ فروردین را تجلی و یادآور یک هدایت تاریخی و تبعیت مردمی دیندار و بیدار از بنیان گذار جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: ارشاد و راهنمایی‌های امام و وفاداری مردم در ادامه سبب شد تا به رغم توطئه‌های بسیار دشمن، اما انحرافی در این حرکت و انقلاب ایجاد نشود.

حسین نژاد گفت: همان گونه که در دوران دفاع مقدس جنگ به دست مردم اداره و به پیروزی رسید اکنون نیز جنگ اقتصادی مردمی اداره خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی گفت: با تاکید مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال یک تکلیف برای تمام ولایت مداران ایجاد شده است تا زمینه تلاش مضاعف و مشارکت همه اقشار جامعه جهت پیشرفت و رسیدن به اهداف ایجاد شود.

حسین نژاد گفت : در استان نیز با اتحاد، انسجام و همدلی بین دستگاه‌ها و نهاد ها، تمهیدات لازم صورت گرفته تا با استفاده از تمام ظرفیت‌ها عملیاتی شدن جهش تولید و توسعه در تمام عرصه‌ها استان پیگیری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.