جذب ۱۰ هزار حامی ایتام در لرستان

جلال شیخ‌پور از جذب ۱۰ هزار حامی ایتام در لرستان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

جلال شیخ‌پور با اعلام جذب ۱۰ هزار حامی ایتام در لرستان در سال ۱۴۰۲، اظهار داشت: حامیان ۱۱۲ میلیارد تومان سال گذشته به ایتام و محسنین کمک کرده‌اند.

وی اضافه کرد: گسترش فرهنگ نیکوکاری، کمک به ایتام و توانمندسازی خانواده‌های نیازمند از اهداف طرح اکرام در لرستان است و کمک‌های حامیان مستقیم به حساب فرزندان یتیم و محسنین واریز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) لرستان با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۱۵۲ ایتام و محسنین زیرپوشش این نهاد هستند، اعلام کرد: تعداد حامیان این استان ۴۲ هزار نفر است.

شیخ‌پور با اشاره به طرح اکرام ایتام و محسنین لرستان در ماه رمضان، مطرح کرد: ۲۸۰۰ حامی ایتام از ابتدای ماه رمضان تاکنون در این استان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی بیان کرد: مردم لرستان با حضور در پایگاه‌های حامی‌یابی و سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir می‌توانند در طرح اکرام ایتام مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) لرستان، اعلام کرد: پویش اطعام مهدوی (عج) برای تأمین بسته‌های غذایی و معیشتی ویژه نیازمندان همزمان با ماه رمضان در حال اجرا است.

شیخ‌پور بیان کرد: ۱۵۰ آشپزخانه در قالب طرح اطعام مهدوی با همکاری گروه‌های مردمی، هیئات مذهبی، خیّران و مراکز نیکوکاری در لرستان فعالیت می‌کنند.

 

برچسب ها: ایتام ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.