برگزاری طرح مفتاح الجنه با حضور استاندار آذربایجان شرقی

طرح مفتاح الجنه با حضور استاندار آذربایجان شرقی و اعضای شورای اداری استان امروز در تبریز برگزار شد.

در این طرح هرکدام از مدیران کل با حضور در منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ضمن دلجویی از آنها، از نزدیک با مشکلات آنها آشنا خواهند شد.

استاندار آذربایجانشرقی در این مراسم ابتکار کمیته امداد را در این طرح عالی ارزیابی نموده و گفت:در این طرح که هرکدام از مدیران کل با حضور در منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ضمن دلجویی از آنها، از نزدیک با مشکلات آنها آشنا خواهند شد و فرصت خوبی است که مدیران استانی در این طرح شرکت نمایند تا گرهی از مشکلات عزیزان باز کنند.

 رحمتی افزود: این اقدام حضور در منازل افراد احسان پذیر، برای خود ما نیز فرصت مناسب خودسازی است. ما نیازمند حضور در چنین مکان‌هایی هستیم تا بهتر بتوانیم مشکلات صاحبان اصلی انقلاب را درک کرده و به آنها کمک و مساعدت نماییم.

مدیر کل کمیته امداد نیز در این مراسم از استاندار محترم و حضور مدیران تشکر و گزارشی از عملکرد این نهاد در سال ۱۴۰۲ به حاضرین ارائه نمود و گفت: ۸۰ هزار خانوار در سطح استان تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که از خدمات معیشتی، اشتغال، فرهنگی، مسکن و آموزشی این نهاد بهره مند می‌شوند.

ملامهدی با تاکید بر اولویت اشتغالزایی گفت: سال گذشته ۱۲۰۰ شغل برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده بود.

وی از حمایت کمیته امداد استان از ۲۰ هزار و ۲۰ دانش‌آموز و دانشجو در استان خبر داد و گفت: هر سال شاهد افزایش قبولی‌های دانش آموزان تحت حمایت در کنکور سراسری هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار