محدودیت‌های ترافیکی عید سعید فطر در اهواز اعلام شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز گفت: در راستای هرچه باشکوهتر برپا شدن نماز عید فطر و تامین امنیت و آرامش نمازگزاران، محدودیت‌های تردد در اطراف مکان برپایی نماز عید فطر پیش بینی شده است.

سرهنگ سعید حسنوند گفت: با توجه به اینکه محل نماز عید فطر در اهواز ضلع شمالی تقاطع پاداد جنب حوزه علمیه تعیین شده، محدودیت های ترافیکی از ساعت یک بامداد روز برگزاری نماز عیدفطر اعمال می‌شود.

او می‌گوید: محدودیت‌های ترافیکی در مسیر بلوار آیت الله بهبهانی حدفاصل تقاطع پاداد تا تقاطع کیکاوس، رفت و برگشت و تمامی دسترسی‌های منتهی به بلوار آیت الله بهبهانی شامل خیابان‌‍های کافی شرقی و غربی، لهراسب ،ریاضی، عظیم ، مسجدی، صابرپور، حلالی ،افلاطون ،زمانی، و شهید ترابی است.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: این مسیرها در زمان اعلام شده مسدود و منع تردد دارند و با مشاهده هرگونه توقف در محل یاد شده پلیس اقدام به انتقال خودرو خواهد کرد.

رییس پلیس راهور اهواز می گوید: مسیرهای جایگزین نیز شامل خیابان‌های پیروزی (کمپانی) و حق بین در جهت شمالی جنوبی و برعکس و خیابان اباذر (زند) در جهت شرقی غربی و برعکس پیش بینی شده که با توجه به عرض محدود این معابر از نمازگزاران تقاضا می‌شود برای روان‌سازی ترافیک از توقف وسایل نقلیه خود در این مسیرها خودداری کنند.

سرهنگ حسنوند گفت: سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز برای تمامی مناطق شهری اهواز اتوبوس‌های خط واحد آماده کرده است بنابراین نمازگزاران از حضور باخودروی شخصی باتوجه به عدم وجود فضای پارک مناسب اجتناب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.