افزایش ۱۵ درصدی پرواز از فرودگاه خرم آباد

مدیر فرودگاه شهدای خرم آباد با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی پرواز‌های صورت گرفته از این فرودگاه در سال گذشته گفت: ۷۶۰ سورتی پرواز سال گذشته در این مجموعه انجام شده است.

امیرعباس نظری زاده گفت : سال گذشته ۷۶۰ مورد نشست و برخاست هواپیما توسط ۹ شرکت در این فرودگاه برای مسیر‌های تهران، مشهد، کرمان، رشت، یزد، عسلویه، تبریز، بوشهرو عتبات عالیات پذیرش شد.

وی ادامه داد: پرواز‌های تهران، مشهد و عتبات عالیات جزو پرواز‌های برنامه‌ای فرودگاه بود، اما برخی سفر‌های غیربرنامه‌ای یا فوق العاده به شهر‌های مختلف کشور نیز برقرار شد.

مدیر فرودگاه شهدای خرم آباد با اشاره به فعالیت شرکت‌های ماهان، ایران ایر، پویا، پارس ایر، آتا ایر، چابهار، کاسپین، آساجت و وارش در فرودگاه خرم آباد طی سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: بیشترین پرواز با ۴۸۱ نشست و برخاست توسط شرکت ماهان انجام شد و پس از آن ایران ایر با ۱۶۷ نشست و برخاست، چابهار ۴۸، پارس ایر ۲۸ و کاسپین ۲۲ مورد بیشترین فعالیت را در این فرودگاه داشته اند.

نظری زاده تصریح کرد: میزان پرواز‌های انجام شده در فرودگاه خرم آباد طی سال ۱۴۰۲ نسبت به قبل از آن ۱۵ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: پارسال ۶۲ هزار و ۸۳۲ مسافر و ۳۹۹ تن و ۲۴۱ کیلوگرم بار از طریق این فرودگاه جابجا شده که نسبت به سال ۱۴۰۱ به ترتیب ۳۰ و ۳۵ درصد رشد داشته است.

نظری زاده اظهار داشت: در حال حاضر هر هفته ۱۰ پرواز توسط شرکت‌های ماهان، ایران ایر، چابهار و کاسپین توسط فروگاه شهدای خرم آباد پذیرش می‌شود.

برچسب ها: پرواز ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار