افزایش ۱۷ درصدی تردد های ساعتی اصفهان

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:تردد‌های ساعتی اصفهان در تعطیلات عید فطر ۱۷ درصد افزایش داشته است.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تردد‌های ساعتی استان اصفهان در تعطیلات عید فطر (۲۳ تا ۲۴ فروردین) ۱۷ درصد رشد در مقایسه با روز‌های عادی داشته است.

منصور شیشه‌فروش همچنین با اشاره به هشدار سطح زرد ناپایداری ناشی از موج همرفتی، رعد و برق، بارش پراکنده، باد شدید و تگرگ در مناطق نیمه شمالی شهرستان‌های اردستان، انارک، خوانسار، خور و بیابانک، گلپایگان، میمه، نایین و نطنز افزود: ناپایداری هوا تا دوشنبه این هفته در استان ادامه دارد.

او ادامه داد: این سامانه امروز در نیمه شمالی و سپس شب هنگام به سمت غرب، جنوب و مرکز در شهرستان اصفهان و شهرستان‌های سمیرم و فریدون‌شهر می‌رود که احتمال طوفان گرد و غبار پیش‌بینی شده و بر همین اساس ۲۰۰ تیم امدادی در جاده‌ها مستقر شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: از سوی دیگر یک سامانه ناپایدار از دوشنبه تا پنج‌شنبه گذشته در اصفهان فعال شد که با بارش پراکنده با ران، برف، تندباد فصلی و گرد و غبار همراه بود که روز چهارشنبه و در بویین میاندشت ۴۲ میلی‌متر بارش باران و ۱۰ سانتیمتر برف و در خوانسار نیز ۳۹ میلی‌متر باران و ۱۰ سانتیمتر برف گزارش شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.