اجتماع مردم ایلام در حمایت از عملیات شجاعانه سپاه پاسداران در حمله به رژیم صهیونیستی + فیلم

مردم استان ایلام در حمایت از عملیات شجاعانه سپاه در حمله به رژیم جعلی صهیونیستی در خیابان های نقاط مختلف این استان تجمع کردند.

مردم شهر ایلام به دنبال حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به رژیم جعلی اسرائیل با حضور در خیابان های این شهر به صورت خودجوش تجمع کردند و شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و « مرگ بر آمریکا» سر دادند.

این تجمع در میادین مرکزی اصلی شهر ایلام از حمله میدان ۲۲ بهمن و خیابان های اطراف انجام شد و مردم با خوشحالی از اقدام شجاعانه سپاه در حمله به رژیم غاصب اسرائیل با شعار «سپاهی قهرمان تشکر تشکر» قدردانی کردند.

همچنین رانندگان و سرنشینان خودروها در یک صف طولانی در خیابان های اصلی شهر با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و بوق زدن های ممتد، خوشحالی خود را از این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

این تجمع به صورت خودجوش در سطح شهر ایلام برگزار شد و تا ساعاتی از نیمه شب ادامه داشت.

همچنین بر اساس این گزارش مردم شهرستان های مختلف استان ایلام در میادین و خیابان ها حضور یافته و از اقدام شجاعانه سپاه در حمله به رژیم منحوس اسراییل قدردانی کردند.

مردم ایلام همچنین آمادگی خود را برای ایستادگی و مقاومت در برابر پاسخ احتمالی رژیم جعلی و منحوس اسرائیل و حضور در صحنه های مختلف همانند دوران هشت سال دفاع مقدس با شعارهای « ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده» اعلام کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.